مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز خبر داد:

آتش نشانی تبریز ضدعفونی نقاط پرتجمع شهر را از سر می‌گیرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۲:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶۱
آتش نشانی تبریز  ضدعفونی نقاط پرتجمع شهر را از سر می‌گیرد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کروناتیم های عملیاتی ضد عفونی شهری سازمان آتش نشانی با بهره مندی از تجهیزات و ناوگان خودرویی ویژه اقدام به ضد عفونی شهری می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، آتش پاد علیرضا زبردست با اعلام این خبر گفت: در اجرای این عملیات، مرکز شهر، معابر، ایستگاه های اتوبوس، ناوگان حمل و نقل عمومی، مراکز اداری و ... توسط آتش نشانان ضد عفونی می شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه در اجرای این عملیات ضد عفونی نقاط پر تمجع در اولویت ضد عفونی شهری قرار دارد ، افزود: ضد عفونی نقاط پرتجمع از جمله ایستگاه های اتوبوس، معابر و ...  به دلیل تجمع و تردد شهروندان، جزو یکی از ضرورت های ضد عفونی شهری است و ضد عفونی با دستگاه های مه ساز و  محلول های ضد عفونی توسط سازمان آتش نشانی به صورت گسترده اجرا می شود.

آتش پاد علیرضا زبردست با تاکید بر اینکه سازمان آتش نشانی تبریز از ابتدای شیوع ویرس کرونا در کشور ، آماده خدمت رسانی به شهروندان بوده و اقدامات و ابداعات ارزشمندی در راستای پیشگیری از ابتلا و حفظ سلامتی  شهروندان با ایجاد  تونل ضد عفونی فردی، خودرویی و چندین دستگاه ضد عفونی معابر شهری در نقاط مختلف شهری و مراکز اداری و  ...  به مرحله انجام رسانده، از شهروندان درخواست کرد: رعایت بهداشت فردی را در اولویت قرار داده و از تماس مستقیم با محل های مشکوک به ویژه دستگاه های عابر بانک، نرده های درون شهری معابر ، سازه های ایستگاه های اتوبوس و ... خودداری نمایند.

وی تاکید کرد:  اقدامات ضد عفونی به صورت همگانی از فردا به مرحله اجرا گذاشته می شود که سازمان آتش نشانی، امروز  با آغاز ضد عفونی ساختمان چندین دستگاه اداری دولتی رسما شروع بکار کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز