با هدف تشدید اقدامات کرونایی صورت گرفت؛

ابلاغ تشکیل ۱۰قرارگاه عملیاتی در مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۷:۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۵۳۶۲
ابلاغ تشکیل ۱۰قرارگاه عملیاتی در مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز
قائم مقام شهردار تبریز از ابلاغ تشکیل ۱۰قرارگاه عملیاتی در مناطق ۱۰گانه شهرداری بر اساس مصوبه مقابله با کرونا شهرستان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی  در جمع شهرداران مناطق ۱۰گانه و مدیران شهرداری تبریز اعلام کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونای شهرستان تبریز و در راستای کمک به سیستم بهداشت و درمان برای تسریع در ریشه کنی بیماری کرونا، این قرارگاه ها فعالیت خود را از امروز آغاز کردند.

او اضافه کرد: اولین جلسه هر قرارگاه امروز با مدیریت شهردار منطقه و با حضور نمایندگان ستاد مقابله با کرونا از جمله دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سپاه و سایر دستگاه ها برگزار می شود.

قائم مقام شهردار تبریز عمده ترین محور فعالیت قرارگاه های عملیاتی ۱۰گانه را کمک به اجرایی شدن منع تجمعات، اعمال دقیق محدودیت ها از جمله ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های دو، سه و چهار عنوان کرد و افزود: علاوه بر این در هر منطقه با توجه به اماکن عمومی موجود در حوزه خود و نسبت به موارد ابلاغی، درمورد نحوه فعالیت آن اماکن نیز تصمیم گیری می شود.

او اضافه کرد: در این راستا و بر اساس مصوبه ستاد کرونا، از فردا و پس از ساعت ۱۸ محدودیت هایی در مورد اصناف و نیز در اماکن عمومی از جمله در پارک ائل گلی و تفرجگاه عون ابن علی اعمال و به ویژه از تجمع و اطراق ممانعت خواهد شد.

موسایی با بیان اینکه قرارگاه های عملیاتی در دو حوزه ارشادی و اعمال محدودیت به فعالیت خواهد پرداخت، گفت: در حوزه ارشادی اکیپ های صوتی شهرداری از فردا به شکلی ویژه فعالیت های خود را آغاز می کند و فضاسازی شهری نیز به پیام هایی تاثیرگذار در حوزه کرونا اختصاص می یابد.

موسایی در بخش دیگری از صحبت های خود از بسته شدن مسیرهای منتهی به وادی رحمت تبریز خبر داد و افزود: از این پس صرفا تعداد محدودی از بستگان متوفیان، حتی متوفی عادی، قادر به گذر از ورودی های تحت کنترل در وادی رحمت خواهند بود.

قائم مقام شهردار تبریز همچنین بر ضرورت حفظ سلامت کارکنان و مراجعان شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: ساعات کار و فعالیت شهرداری تبریز با اتخاذ تمهیداتی تا ساعت ۱۶ افزایش می یابد اما همچنان حتی الامکان تاکید ما بر عدم مراجعه حضوری مراجعان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز