قائم مقام شهردار تبریز طرح کرد:

محدودیت حضور شهروندان در وادی رحمت و بازار تبریز

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۴۸:۲۴
کد خبر: ۱۰۸۵۹۷۳
محدودیت حضور شهروندان در وادی رحمت و بازار تبریز
قائم مقام شهردار تبریز تکالیف فرهنگی و ارشادی شهرداری در حوزه مقابله با بیماری کرونا را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رسول موسایی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران روابط عمومی و معاونین خدمات شهری مناطق ۱۰گانه اظهار داشت: تکلیف امروز شهرداری تبریز بهره‌گیری از امکانات خود در جهت کاهش آمار ابتلایان به بیماری کرونا است که در این راستا اقدامات فرهنگی و ارشادی نظیر هشدارهای صوتی، بهره‌گیری از فضای تبلیغات محیطی شهر، پخش آژیر خطر و راه‌اندازی گشت‌های ارشادی در دستور کار شهرداری و مناطق ۱۰گانه قرار می‌گیرد.
او افزود: مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز باید تمام امکانات تبلیغاتی و محیطی خود اعم از بیلبورد، بنر  و تلویزیون‌های شهری را در این راستا به کار گرفته و  با مخاطب‌شناسی مناسب پیام‌هایی در قالب طرح‌های گرافییک و انیمیشین ارائه دهند.
قائم مقام شهردار تبریز، پخش آژیر خطر در محلات تبریز را عاملی برای افزایش حساسیت نسبت به شیوع این بیماری معرفی کرده و اضافه کرد: در کنار پخش آژیر خطر،  هشدارهای صوتی نیز همچون گذشته و با شدت بیشتر در محلات تبریز آغاز به کار می‌کنند.
او اضافه کرد: گشت‌های ارشادی شهرداری تبریز به همراه نمایندگانی از دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی نیز با چاپ بنر تسلیتی، خانواده های متوفیان را تشویق به عدم برگزاری مجالس تحریم می‌کنند.
موسایی در ارتباط با حضور شهروندان در آرامستان وادی رحمت نیز گفت: مبادی ورودی آرامستان وادی رحمت از دو بسته شده و تنها خانواده‌ها و اقوام درجه‌یک  متوفیان عادی و کرونایی می‌توانند با اخذ کارت تردد در مراسم خاکسپاری حضور داشته باشند.
قائم مقام شهرداری با اشاره به تکالیف معاونت خدمات شهری و اجرائی نیز گفت: در حوزه سد معبر نیز، عاملین سد معبر در معابر شهر را از هر صنفی که باشند،  جمع‌آوری می کنیم  و تنها فروشندگان ماسک مجاز به فروش در هر نقطه از شهر هستند.
او با اشاره به محدودیت ساعات کاری بازار تبریز عنوان داشت: بازار بزرگ تبریز از ساعت ۱۸ سه شنبهتعطیل شده و اگر مجبور باشیم از هر طرف دسترسی به بازار را محدود می‌کنیم.
موسایی با اشاره به آغاز عملیات  ضدعفونی توسط اکیپ‌های شهرداری تبریز نیز اظهار داشت: عملیات ضدعفونی در محل‌های پرتردد همچون بازار تبریز، ایستگاه‌های مترو، اتوبوس صورت می‌گیرد.
او تأکید کرد: کلیه امکانات مجموعه شهرداری تبریز با اولویت یک، در اختیار قرارگاه عملیاتی بهداشت و درمان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز