آتش سوزی کلینیک مکانیکی خودرو در تبریز

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۲۰:۱۹
کد خبر: ۱۰۸۸۷۳۰
آتش سوزی کلینیک مکانیکی خودرو در تبریز
مسئول امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز گفت: بر اثر وقوع آتش سوزی در داخل یک باب کلینیک مکانیکی خودرو در مسیر پل کابلی، دو دستگاه خودرو طعمه حریق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سیامک نوروزی با اعلام این خبر گفت: با گزارش وقوع آتش سوزی در داخل یک باب کلینیک مکانیکی خودرو در مسیر پل کابلی، آتش نشانان به سرعت به محل حادثه اعزام و شاهد وقوع آتش سوزی در داخل قسمتی از این کلینیک مکانیکی شدند که دو دستگاه خودرو پیکان در حال سوختن بود.

وی با اشاره به اینکه افراد کارگاه زمان بروز آتش سوزی با استفاده از خاموش کننده‌های دستی اقدام به اطفای حریق کرده بودند، افزود: آتش نشانان به سرعت با رعایت اصول ایمنی اقدام به اطفای کامل حریق کرده و دقایقی بعد به آتش سوزی خاتمه دادند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر حوادث در اثر بی احتیاطی‌ها و سهل انگاری‌ها رخ می‌دهد، یادآور شد: مسئولان و افراد کارگاه‌های مکانیکی باید رعایت اصول ایمنی را بیشتر مورد توجه قرار داده و از اقدامات ناایمن و حادثه آفرین مانند قرار دادن ظرف بنزین بدون سرپوش در مجاورت بخاری یا هر گونه شعله خودداری کنند که می‌تواند موجب بروز آتش سوزی و خسارات جانی و مالی شود.

این آتش سوزی صدمات جانی نداشت و فقط دو دستگاه خودرو پیکان در آتش سوخته و خساراتی نیز به کارگاه وارد شده بود که با تلاش آتش نشانان ایستگاه شماره پنج و با فرماندهی ایزد، اطفای حریق شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز