استاندار آذربایجان شرقی:

اجرای دقیق و جدی محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه

۱۳۹۹/۰۸/۲۹ - ۰۸:۳۱:۱۲
کد خبر: ۱۰۹۰۱۶۳
اجرای دقیق و جدی محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه
استاندار آذربایجان شرقی از اجرای دقیق و جدی مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در استان خبر داد و گفت: اجرای این محدودیت‌ها و در نتیجه کاهش روند شیوع بیماری کرونا، بدون مشارکت مردم و همت ویژه مسئولان قابل انتظار نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،محمدرضا پورمحمدی در بیست و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، با اشاره به تصویب محدودیت‌های جدید کرونایی در ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: این محدودیت‌ها از روز شنبه و همزمان با سراسر کشور متناسب با وضعیت هر یک از شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: روند فعلی شیوع بیماری کرونا، نگران‌کننده است و باید تمام تلاش خود را برای کاهش تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان و همچنین قطع زنجیره بیماری به کار گیریم.

پورمحمدی خواستار مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مسئول برای اجرای صحیح محدودیت‌های جدید کرونایی در استان شد و اظهار داشت: از همه مردم انتظار داریم که علاوه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، در اجرای صحیح محدودیت‌ها، یاری‌گر ستاد کرونا باشند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌ها و محدودیت‌های ابلاغی از ستاد ملی کرونا باید به دقت در استان اجرا شده و در صورت بی‌توجهی مردم و اضناف به تذکرات گروه‌های نظارتی، با افراد خاطی برخورد شود.

پورمحمدی اظهار داشت: اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و سازمان صمت باید بیشتر از گذشته و با رویکرد اقناعی، بر روند تعطیلی گروه‌های شغلی از شنبه هفته آتی نظارت کنند.

 

 

نظر شما