معاون استاندار تاکید کرد:

ضرورت سامان‌دهی آزاد راه شهید کسایی تبریز

۱۳۹۹/۰۹/۳۰ - ۰۷:۴۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۶۴۰۷
ضرورت سامان‌دهی آزاد راه شهید کسایی تبریز
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌ شرقی بر سامان‌دهی آزاد راه شهید کسایی تبریز تاکید کرد و گفت: فصل زمستان فرصت مناسبی برای جابجایی درختان و تیرهای برق واقع در حریم آزاد راه است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد رحمتی، در بیست و نهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان که همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد، افزود: از این فصل باید برای حل و فصل مشکلات مربوط به تعریض این آزادراه استفاده کرد و تسریع در این زمینه ضروری است.

وی با اشاره به سهم و وظایف دستگاه های مسوول در حل مسایل مربوط به کنارگذر جنوبی تبریز (آزادراه کسایی) اظهار داشت: هماهنگی این دستگاه ها به ویژه شهرداری تبریز، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره برق بسیار مهم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه خواستار اعمال محدودیت هایی برای ورود اتوبوس های ورودی از سمت مرند به داخل شهر تبریز شد و گفت: ادامه مسیر از طریق آزادراه شهید کسایی برای ورود این خودروها به شهر ضروری است.

اورجعلی علیزاده، با تاکید بر لزوم مشارکت دهیاران در بازگشایی مسیرها و راه های روستایی در زمان بارش برف، افزود: روستائیان نیز برای بازگشایی راه های روستایی باید تا زمان بازگشایی راه های شریانی و اصلی استان صبر و شکیبایی نشان دهند.

در این جلسه موضوع اعمال محدودیت برای ورود اتوبوس های ورودی از مرند به تبریز مورد موافقت قرار گرفت و از سامانه برخط تصادفات و سامانه تحلیل تردد و بازرسی ایمنی راه که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و با همکاری یکی از شرکتهای دانش بنیان راه اندازی شده است، رونمایی شد.

همچنین در این جلسه موضوع جابجایی مکان پلیس راه آذرشهر و مکان یابی برای احداث مکان جدید این پاسگاه مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت که مقرر شد در این زمینه جلسات تخصصی بین پلیس راه، پلیس راهور، شهرداری و راهداری برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز