مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی:

جهش تولید، نیازمند همت بیشتر تولیدکنندگان و مسئولان است

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۱۰:۴۷:۲۹
کد خبر: ۱۱۰۸۸۹۰
جهش تولید، نیازمند همت بیشتر تولیدکنندگان و مسئولان است
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی گفت: جهش تولید از اصلی‌ترین نیازهای فعلی کشور است که تحقق آن نیازمند همت بیشتر تولیدکنندگان و مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، طاهر روحی در جلسه بررسی برنامه‌های صنایع غذایی استان برای جهش تولید، گفت: تلاش برای افزایش کیفی و کمی تولید، وظیفه تمامی مسئولان است و در این مسیر باید با تمام توان و در چهارچوب اختیارات قانونی، از تولیدکننندگان حمایت کرد.

وی در ادامه از تدوین و آغاز اجرای برنامه تخصصی استان برای تحقق شعار جهش تولید خبر داد و اظهار داشت: به رغم مشکلاتی همچون تحریم و بیماری کرونا، بسیاری از برنامه‌ریزی‌های استان در زمینه جهش تولید، با همکاری بسیار خوب فعالان تولید و صنعت محقق شده است.

روحی همچنین با اشاره به فعالیت بیش از 518 واحد تولیدکننده صنایع غذایی در استان عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از 22 هزار نفر در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند که با بررسی های بعمل آمده، این آمار در طی سال گذشته و امسال، افزایش یافته است.

 مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در همین راستا ادامه داد: انجمن صنایع غذایی استان برای جلسات آتی، آخرین آمار مربوط به واحدهای فعال حوزه صنایع غذایی استان و همچنین تعداد شاغلین آن ها را اعلام کند.

روحی همچنین بر ضرورت تسهیل عملیاتی تولید و حمایت از تولیدکنندگان توسط دستگاه‌های مسئول تاکید و از همت فعالان بخش خصوصی استان برای ایجاد خطوط تولید مواد ضدعفونی نیز قدردانی کرد.

 

 

نظر شما