روایت هایی کوتاه از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی با موشن کمیک «حکایت انگشتر»

۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۰۸۲۲
روایت هایی کوتاه از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی با موشن کمیک «حکایت انگشتر»
دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: موشن کمیک «حکایت انگشتر» روایت هایی کوتاه از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی را به تصویر کشیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، میثم ناعمی با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه موشن کمیک های «حکایت انگشتر» روایت های کوتاهی از سرگذشت انگشتر حاج قاسم سلیمانی است که توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی تهیه و تدوین شده است؛ این موشن کمیک ها، همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از کانال های مجازی حوزه هنری استان (تلگرام، اینستاگرام و آپارات) و همچنین کانال های پرمخاطب کشوری منتشر می شود.

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی حوزه هنری آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد: این مجموعه شامل 8 موشن کمیک با عناوین «عکس یادگاری»، «انتظار»، «دلجویی»، «قاری قرآن»، «آرشیدا و زینب» و «بابای مهربانم» از هشتم تا پانزدهم دی ماه در فضای مجازی منتشر می شود.

وی افزود: موشن کمیک یک تکنیک نوظهور انیمیشنی، از تلفیق و ترکیب تصویرسازی کتاب‌های کمیک و هنر پویانمایی است. قاب‌های مختلف با سبک کمیک، با استفاده از جلوه‌های صوتی و انیمیشن که به آن اضافه می‌شود گسترش پیدا کرده و داستانی را روایت می‌کنند.

گفتنی است، این ویژه برنامه ها در صفحات مجازی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی در اینستاگرام، تلگرام و آپارات به نشانی @hhtabriz و تارنمای حوزه هنری استان به نشانی www.artabriz.ir به نمایش گذاشته می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز