آخرین وضعیت کرونایی در شهرستان های آذربایجان شرقی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۰۹:۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۴۱۷۱
آخرین وضعیت کرونایی در شهرستان های  آذربایجان شرقی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه محدودیت های شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در تمامی شهرهای زرد و نارنجی اعمال می شود، گفت: در آذربایجان شرقی ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو  در جلسه طرح بسیج محله محور با عنوان "طرح حاج قاسم سلیمانی" افزود: شهرستان های آذرشهر، میانه، مراغه، جلفا، اهر، سراب و عجب شیر هفت شهرستانی هستند که در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: متاسفانه شهرستان عجب شیر از وضعیت زرد به نارنجی تبدیل شده است که ضروری است در این شهرستان اقدامات پیشگیرانه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و وضعیت شهرستان جلفا نیز همچنان در حالت نارنجی باقی مانده است.

راستگو گفت: محدودیت تردد بین شهری برای شهرستان های با وضعیت زرد نداریم ولی در شهرستان ها با وضعیت نارنجی محدودیت های تردد بین شهری اعمال می شود.

وی با تاکید بر اینکه باید از تجمعات غیر ضروری جلوگیری کرد، افزود: در برخی شهرستان ها گزارش هایی مبنی بر برگزاری برخی مراسم ها همچون مجالس ترحیم ارایه می شود که فرمانداران باید به جد به این موضوع ورود کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نباید وضعیت عادی انگاری شود، افزود: مفهومی به نام رعایت پروتکل ها در فضاهای سربسته وجود ندارد و در چنین فضاهایی اصلا نباید تجمع شکل گیرد.

راستگو  با اشاره به اجرای طرح بسیج محله محور در استان گفت:  در این طرح پس از شناسایی افراد مثبت توسط مراقبان سلامت، تیم بسیج موظف هستند که اطرافیان فرد بیمار و کسانی که با او در ارتباط بوده اند را شناسایی و برای تست به مراکز بهداشت معرفی کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که فرد شناسایی شده از رفتن به مرکز بهداشت خودداری کند ضروری است تست از فرد در محل انجام گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز