مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

کنگره تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده استان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۴۲۵۶
کنگره تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده استان برگزار می‌شود
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره تجلیل از زنان شهید، جانباز و آزاده استان همزمان با سراسر کشور در ایام هفته زن و دهه فجر خبر داد و گفت: استان آذربایجان شرقی، 267 شهید و 291 جانباز زن تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رقیه صادق‌زاده در جلسه هماهنگی برای برگزاری کنگره تجلیل از 17 هزار زن شهید، جانباز و آزاده که به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های برگزارشده برای بزرگداشت مقام زنان ایثارگر استان در سال‌های گذشته، گفت: جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت هر سال مقارن با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف تجلیل از مقام شامخ و ارزشمند زنان حماسه‌آفرین با محوریت مادران و همسران شهدا و جانبازان برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره 267 شهید زن استان نیز همه ساله برگزار می‌شود و ثبت دبیرستان شهدای زینبیه میانه به عنوان میراث ملی در حال اقدام است.

صادق‌زاده ادامه داد: ساخت و تولید مستندهای تلویزیونی و فیلم‌های کوتاه با موضوع نقش زنان در دفاع مقدس در حال انجام بوده و دایره‌المعارف زنان شهید، جانباز و همچنین مادران شهدای استان تدوین خواهد شد.

وی همچنین گفت: همایش "حس پروانگی" برای جمع‌آوری خاطرات و دلنوشته‌های زائران در اردوهای راهیان نور، اجرای شب شعر مجازی و برگزاری پرسمان دانش‌آموزی با موضوع نقش زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جزو دیگر برنامه‌های استانی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز