مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز تشریح کرد:

تلاش برای فضاسازی در شأن سپهبد شهید قاسم سلیمانی

۱۳۹۹/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۷:۵۴
کد خبر: ۱۱۱۴۲۷۵
تلاش برای فضاسازی در شأن سپهبد شهید قاسم سلیمانی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز به تشریح عملکرد این اداره کل در حوزه فضاسازی شهری به مناسب نخستین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: فضاسازی های امسال با محوریت فرازهایی از وصیت نامه سردار دل ها و جملات قصار از ایشان اختصاص داشت که در مجموع به میزان سه هزار مترمربع در مناطق ۱۰ گانه نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، سعید حاجی‌زاده گفت: ۱۰۰ بنر و بیلبورد شهری به متراژ ۱۴۰۰ مترمربع حاوی مضامین مهمی از وصایای سپهبد شهید قاسم سلیمانی که خطاب به آحاد مردم، اقشار مختلف و مسئولان است، توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در سطح شهر اکران شد.

او اضافه کرد: علاوه بر این، پوسترهایی در سه طرح متفاوت و با عنوان «من قاسم سلیمانی‌ام» که برگرفته از نکات کلیدی وصیت‌نامه سردار دل ها است، چاپ و در سطح گسترده توزیع شد.

حاجی‌زاده، چاپ و نصب پرچم با عنوان «ما ملت امام حسینیم»، چاپ و توزیع سربند «من قاسم سلیمانی هستم»، چاپ و توزیع گل سینه منقش به تصویر سپهبد شهید سلیمانی و نصب یادمان ایشان به همراه شهیدان مهدی باکری و ابومهدی المهندس در میدان مرکزی شهر تبریز، را از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این اداره کل برشمرد.

او تصریح کرد: علاوه بر شهرداری مرکز، امور ارتباطات مناطق ۱۰‌گانه و سازمان‌های تابع شهرداری نیز در گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اقدام به چاپ، نصب و توزیع ۱۶۶۲ مترمربع بنر، پوستر و پرچم کردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با اشاره به انتشار فراخوان پویش «من قاسم سلیمانی هستم» خاطرنشان کرد: شهروندان در این پویش، دل‌نوشته‌های خود را در قالب تک جمله یا عکسی از خود به همراه عکس سردار دل‌ها و یا «سربند من قاسم سلیمانی» هستم، به این پویش ارسال می کنند که این آثار با نام خود آنها در سطح شهر اکران و جوایزی نیز به آثار پرمحتوا و مبتکرانه اهدا خواهد شد.

حاجی‌زاده با اشاره به برنامه های مشارکتی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز با دیگر ارگان‌های انقلابی در پاسداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت اعلام داشت: همزمان با سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی، ۱۴ کاروان صوتی با همکاری سپاه تبریز اقدام به  پخش سرود، فرازهایی از وصیت‌نامه و نماهنگ‌هایی از سردار سلیمانی در سطح شهر می‌کنند.

او افزود: همچنین در مناسبت گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با ولایت و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حوزه هنری استان در چاپ و نصب بنر و پوستر مشارکت و در سطح شهر نصب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز