مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری:

وضعیت بازگشایی مسیر وادی رحمت تبریز به شهرک اندیشه فردا مشخص می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۶:۰۴
کد خبر: ۱۱۱۵۶۴۷
وضعیت بازگشایی مسیر وادی رحمت تبریز به شهرک اندیشه فردا مشخص می‌شود
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با بیان این‌که وضعیت بازگشایی مسیر وادی رحمت به اندیشه، فردا در جلسه‌ای تعیین می‌شود، گفت: باز شدن این مسیر همانند بسته شدن آن منوط به ابلاغ ستاد کرونا است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،فرخ جلالی اظهار کرد: با وخامت وضعیت کرونا و اعمال محدودیت‌ تردد در سطح تبریز، مسیر ورودی وادی رحمت نیز با ابلاغ ستاد پیشگیری از کرونا مسدود شده بود.

وی با تاکید بر این‌که تصمیم‌گیری در خصوص منع ورود یا رفع محدودیت تردد در مسیر وادی رحمت، در اختیار ستاد کرونا است، افزود: وضعیت بازگشایی این مسیر فردا در جلسه‌ای ویژه بررسی و در اسرع وقت به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با رد مطالب مطرح شده در خصوص ممانعت سازمان آرامستان‌های تبریز نسبت به بازگشایی مسیر، گفت: تاکنون هیچ یک از اهالی منطقه به سازمان مراجعه نکرده و نامه‌ای هم به رویت ما نرسیده است.

جلالی تصریح کرد: سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز تابع دستورات ستاد کرونا و مقامات ذیربط است و ضوابط هرچه باشد، اجرایی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی شهداری تبریز، وی با بیان این‌که راه دسترسی اندیشه از اتوبان تبریز-سهند باز بوده و تردد در آن جریان دارد، تاکید کرد: مسیر وادی رحمت به اندیشه یک راه دسترسی موقت بوده و طبق قانون، تمام آرامستان‌های کشور باید محصور باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز