ثبت رکورد ملی توسط قوی ترین زن ایران

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۰۸:۲۹:۱۶
کد خبر: ۱۱۱۷۴۷۵
ثبت رکورد ملی توسط قوی ترین زن ایران
گیتی موسوی دو رکورد ملی اسکات دیوار و جابه جایه لاستیک 120 کیلوگرمی را ازآن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، قوی ترین زن ایران به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی توانست دو رکورد جدید ملی را با حضور جمعی از مسئولین و رسانه های استان و همچنین نماینده ثبت رکورد های فدراسیون ورزش های همگانی، در باشگاه ورزشی اسپا بیمارستان ولی عصر تبریز به ثبت رساند.

رئیس کمیته ثبت رکورد های فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه خانم گیتی موسوی درخواست ثبت دو رکورد را از فدراسیون داشتند، گفت: ایشان توانستند در حضور رسانه ها دو رکورد جدید ملی را ثبت نمایند که رکورد اولشان بیشترین زمان ماندن در حرکت اسکات دیوار با تحمل وزنه 275 کیلوگرمی بود که توانستند مدت 1 دقیقه و 17 ثانیه و 75 صدم ثانیه این وزنه را در حرکت اسکات حفظ نمایند.

هادی رضایی ادامه داد: رکور دوم نیز مربوط به آیتم جا به جایی لاستیک 120 کیلو گرمی در زمان یک دقیقه بود که موفق شدند 11 دور جابه جایی لاستیک را در این مدت زمان داشته باشند.

وی افزود: نام خانم گیتی موسوی و تمامی رکورد دارانی که در استان های مختلف رکوردشان به ثبت رسیده در کتابی به اسم رکورد های ملی ایران در ابتدای سال 1400 به ثبت خواهد رسید و این کتاب در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته ثبت رکورد های فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان تائیدیه و ثبت رکورد ها را به فدراسیون ورزش های همگانی واگذار کرده و تنها مرجع رسمی کشور برای ثبت رکورد ها فدراسیون ورزش های همگانی کشور می باشد، اضافه کرد: هر شخصی از هر نقطه کشور که بخواهد رکوردی را در زمینه ورزش ثبت نماید می تواند درخواست مکتوبش را به هیأت ورزش های همگانی استان محل سکونت خویش تحویل داده و این درخواست به فدراسیون ارجاع داده می شود که متعاقبا شرایط و ضوابط ثبت رکورد به ایشان اعلام خواهد شد.

گیتی موسوی که روز گذشته در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشسته بود بعد از ثبت رکورد در جمع خبرنگاران گفت: پدرم همیشه در صحنه رکورد و در کنارم حضور پیدا می کرد و متاسفانه روز گذشته او را از دست دادیم و اکنون به این دلیل در اینجا حضور دارم تا اعلام کنم مشکلات و اندوهی که در زندگی وجود دارد نمی تواند مانع پیشرفت شود و این را می دانم که پدرم نیز خواستار این امر بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز