رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

ابعاد حادثه مترو در حال بررسی است/ ضرورت اجتناب از ایجاد التهاب در شورای شهر

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۱۱۸۲۰۷
ابعاد حادثه مترو در حال بررسی است/ ضرورت اجتناب از ایجاد التهاب در شورای شهر
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: خوشبختانه حادثه مترو تلفات جانی نداشت اما ابعاد این اتفاق در حال بررسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز با اشاره به حادثه رخ داده در مترو تبریز گفت: این، اتفاق تاسف آوری بود ولی خوشبختانه به دلیل اینکه این خط در حالت آزمایش قرار داشت تلفات جانی رخ نداده است.

او با بیان اینکه ابعاد قضیه در حال بررسی است، افزود: فاز سوم مترو تعطیل است و با دستور شهردار، گروه های مختلفی از تهران و مشهد وارد تبریز شده و به بررسی این حادثه پرداخته اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر اولویت دار بودن امنیت و ایمنی شهروندان گفت: نهادهای ذیربط در این حوزه ورود کرده اند و قطعا دلیل این حادثه به صورت شفاف اطلاع رسانی خواهد شد. امیدواریم با شناسایی عوامل دخیل در حادثه، دیگر شاهد تکرار این حوادث نباشیم.

دبیری در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: این موضوع باعث می شود برخی از اعضا تحت تاثیر قرار بگیرند اما خواهش می کنم اعضای شورا طوری عمل کنند که شاهد فضای ملتهب نباشیم.

رئیس شورای شهر تبریز مسئله حق و حقوق کارگران را یکی از موضوعات مطرح در جلسات شورا دانست و گفت: همه ما خواستار پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران هستیم. در این مورد نیز می توانیم جلسه ای با حضور نمایندگان کارگران داشته باشیم. باید تلاش کنیم با حرکتی جمعی این مسائل را حل کنیم.

دبیری انعکاس برخورد لفظی دو عضو شورا در هفته گذشته را نامناسب دانست و اظهار داشت: تلاش کنیم با پرهیز از این نوع حرکات، مطالبات مردم را به جا آوریم.

او اضافه کرد: خواهشمندم با آرامش بیشتر مسائل را بررسی کرده و لوایحی را تصویب کنیم که به نفع شهر بوده و تلاش کنیم اخباری که از شورا منعکس می‌شود، اخبار خوشی باشد.

دبیری همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با گرامی داشت یاد و خاطره میرزا تقی خان امیرکبیر گفت: امیرکبیر بزرگمرد ایرانی بود که قدم‌های بزرگی در توسعه این سرزمین برداشت و بازتعریف جدیدی از علم مدیریت ارائه کرد.

 

نظر شما