با حضور معاون استاندار صورت گرفت؛

واگذاری اوراق سهام شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شبستر

۱۳۹۹/۱۱/۲۳ - ۱۱:۱۹:۴۶
کد خبر: ۱۱۳۵۵۸۳
واگذاری اوراق سهام شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شبستر
با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی اوراق سهام اعضای شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شبستر به صورت نمادین به تعدادی از اعضا تحویل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،رحمتی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجانشرقی در مراسم افتتاح دفتر این تعاونی اظهار داشت: فراهم کردن زمینه فعالیت برای شرکت های تعاونی توسعه و عمران و تجمیع سرمایه های خرد و هدایت صحیح و شفاف این منابع در انجام امور اقتصادی موجب علاقه مندی و ترغیب مردم  برای مشارکت در این فعالیت ها  و  زمینه ساز رشد و رونق اقتصادی خواهد شد.

وی شبستر را شهرستانی با فرهنگ و تاثیر گذار در امور اجتماعی، و اقتصادی عنوان کرد و خاطرنشان نمود: ظرفیت های بسیاری در شهرستان وجود دارد که می توان طبق قانون به شرکت های تعاونی توسعه و عمران واگذار کرد.

فرماندار شبستر نیز در مراسم افتتاح دفتر شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان شبستر اظهار داشت: با عنایت خداوند و تلاش و همکاری مدیران این شرکت تعاونی امیدواریم در مسیر رونق اقتصادی منطقه گام های مثمر ثمر برداشته شود.

عبدالهی فرماندار شبستر تأکید کرد: باید زمینه و ظرفیت های سرمایه گذاری شهرستان مانند معادن، جاده سازی ها و پروژه های عمرانی شناسایی شده و این شرکت تعاونی با سرمایه گذاری در طرح ها سود حاصل از این پروژه ها با اولویت نصیب اهالی خود شهرستان شبستر شود.

شبستر – علیرضا خوش نیت

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز