رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی:

مدیران و شهرداران مناطق از دخالت در امور انتخابات خودداری کنند/ با متخلفین بر اساس قانون برخورد خواهد شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۸:۳۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۰۰۹۰
مدیران و شهرداران مناطق از دخالت در امور انتخابات خودداری کنند/  با متخلفین بر اساس قانون برخورد خواهد شد
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: مدیران و شهرداران مناطق باید از دخالت در امور انتخابات خودداری کنند در غیر اینصورت بر اساس قانون با آن ها قاطعانه برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، موسی خلیل الهی در چهارمین نشست ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی با تاکید بر لزوم هماهنگی ، برنامه ریزی و پیشگیری به موقع وقایع انتخاباتی به منظور پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی، اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی سالم و قانون مند با مشارکت حداکثری یکی از اهداف اساسی دستگاه قضایی است.

وی افزود: دخالت اعضای شورای اسلامی در امورات اجرایی مخالف قانون است، بر این اساس حضور برخی از اعضای شورای اسلامی شهر در برخی محلات و موقعیت ها در اذهان عمومی شائبه دخالت در امور اجرایی و انجام اقدامات تبلیغاتی را به ذهن متبادر می سازد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: در نتیجه در شرایط فعلی و تا زمان پایان انتخابات به اعضای شورای فعلی که کاندیدای انتخابات شورا شده اند توصیه می شود تا از انجام چنین اقدامات و حضور در چنین موقعیت هایی به جد پرهیز کنند.

با تاکید بر جرم تلقی شدن استفاده از امکانات دستگاه های دولتی و عمومی به نفع کاندیدای خاص، خاطرنشان کرد: مدیران و شهرداران مناطق باید از دخالت در امور انتخابات خودداری کنند در غیر اینصورت بر اساس قانون با آن ها قاطعانه برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز