مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد:

ترسیم طرح جامع مدیریت هوشمند براساس وضعیت کرونایی شهرستان ها

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۰۹:۳۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۹۴۶۳
ترسیم طرح جامع مدیریت هوشمند براساس وضعیت کرونایی شهرستان ها
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: طرح جامع مدیریت هوشمند براساس وضعیت کرونایی شهرستان ها ترسیم شده و مسوولیت اجرایی این طرح در شهرستان ها برعهده فرمانداران و دستگاه های مربوطه است تا در کنار کمیته نظارتی رصد و پایش انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، بدر شکوهی در جلسه نظارت بر پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: تثبیت وضعیت بیماری کرونا دغدغه همه مسوولان است که ارتباط تنگاتنگی با همکاری و همراهی مردم دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه رسانه‌ها نقش به سزایی در راستای همراه کردن مردم برای رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی و عدم عادی انگاری دارند.

شکوهی با بیان اینکه مدافعان سلامت ایثارگرانه و مجاهدانه برای تامین و تضمین سلامت مردم با شایستگی تمام تلاش کرده اند، گفت: متاسفانه در افکار عمومی عادی انگاری اتفاق افتاده که این خطر بسیار بزرگی است و باید برای جلوگیری از این موضوع برنامه ریزی کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: نباید برای تضمین سلامت مردم خسته شد و ضروری است مراقبت ها و نظارت ها با توجه به شرایط موجود تشدید شود.

وی ادامه داد: با وجود محدودیت ها و مسایل و مشکلات اقتصادی و معیشتی در مقایسه با کشورهای غربی نوع مواجهه با ویروس با وجود تمام نارسایی ها در کشور ما به خوبی مدیریت شده و مردم نیز همراهی خوبی داشته اند.

شکوهی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا در شرایط نارنجی و قرمز تجمع بیش از ۱۵ نفر ممنوع است ولی متاسفانه برخی افراد این موضوع را نادیده می‌گیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز