شهرردار منطقه یک خبر داد:

نهضت بازگشایی معابر در سال ۱۴۰۰ سرعت می‌یابد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۰۹:۵۳:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۰۶۰۱
نهضت بازگشایی معابر در سال ۱۴۰۰ سرعت می‌یابد
شهردار منطقه یک از سرعت یافتن قطار نهضت بازگشایی معابر در مسیر عمران و توسعه طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،اکبر پورخردمند سال گذشته را سالی پر از اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی در سطح منطقه دانسته و افتتاح و بهره برداری از بالغ بر ۱۵ پروژه مهم در حوزه های فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک خدماتی و فرهنگی بخشی اعظم از این رویداد عنوان کرد.

وی گفت: پارک هفت تیر، خیابان شهید بشیری، دوربرگردان ولی امر، پل عینالی، پارک گلکار، پارک مدافعان سلامت، کلانترباغی، آسفالت اساسی و زیرسازی خیابان شهید شفیع‌زاده، آسفالت سربالایی ولی عصر(عج)، آسفالت اساسی و زیرسازی خیابان عباسی، زیرسازی کف‌سازی و نورپردازی کوچه پروین اعتصامی و... از جمله پروژه‌های مهم این منطقه بود که سال گذشته افتتاح شد.

شهردار منطقه یک تصریح کرد، یکی از مهمترین پروژه هایی که از چهارمین ماه سال گذشته آغاز و همچنان تداوم دارد بحث نهضت بازگشایی در محلات است که این منطقه با اهتمام جدی وارد فاز عملیاتی شده و با نظارت شخصی اینجانب در قالب تیم عملیاتی املاک توافقات و عمرانی به جدّ انجام می یابد و مسیرهایی که چندین دهه بلاتکلیف بودند از جمله ملازینال، سیلاب قوشخانه، شهید مناف زاده، آخر یوسف آباد از آن جمله محسوب می گردند.

پورخردمند افزود: این بازگشایی ها در سال ۱۴۰۰ نیز یکی از اهداف منطقه محسوب گشته و در مسیر عمران و توسعه سوار بر قطار پرسرعت عمرانی حرکت می کند و در نظر داریم با جدیت و تلاش مضاعف باقیمانده املاک واقع در مسیر های مذکور را به سرانجام رسانده و این آرزوی دیرین محلات کم برخوردار در خصوص بیرون رفتن از بن بست و ساماندهی و رهاسازی گلوگاه های ترافیکی را برآورد نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز