مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اعلام کرد؛

تداوم تلاش برای تکمیل کمربند سبز تبریز

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۰:۳۱:۲۱
کد خبر: ۱۱۷۱۷۲۷
تداوم تلاش برای تکمیل کمربند سبز تبریز
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از تداوم تلاشهای اجرایی برای تکمیل کمربند سبز تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، داریوش نوین گفت: در راستای توسعه کمی و کیفی فضای سبز تبریز، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با احیای واحد کمربند سبز تبریز، اقدامات اجرایی مربوط به تکمیل این طرح را  آغاز نموده و با سرعت بخشی به آن در صدد تکمیل طرح مذکور در کمترین زمان ممکن است.

وی ادامه داد: از ابتدای فروردین ماه، بیش از 80هزار اصله نهال در مسیر این کمربند کاشته شده است که بیشترین میزان کاشت در حوزه شهرداری منطقه 2 به تعداد 30هزار اصله در ائل باغی، مسیر اتوبان کسایی، پارک عباس میرزا، پارک موزه دفاع مقدس و پادگانهای مشرف به پارک جنگلی عباس میرزا بوده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در ادامه، با شمردن دیگر مسیرهای در حال کاشت، تصریح کرد: علاوه بر مسیرهای فوق، در پارک جنگلی آرپادره سی، نظرگاه، تپه های مشرف به طرح تبادل امام علی و میدان بسیج  مرزداران، جنگلکاریهای رشدیه و الهیه و همچنین حاشیه اتوبان پاسداران در حوزه شهرداری منطقه 5، بخشی از پارک عباس میرزا، پارک یادگار امام، محدوده استادیوم یادگار امام و حاشیه اتوبان کسایی در محدوده شهرداری منطقه 3  در حوزه شهرداری منطقه 3 از جمله مناطقی هستند که کاشت نهال در آنها صورت گرفته است.

نوین همچنین افزود: در حوزه شهرداری منطقه 4 نیز، فاز 1 پارک بزرگ تبریز و باغ گیاه شناسی  و در حوزه شهرداری منطقه 10 نیز پارک جنگلی ارم، پارک آبشار و حاشیه اتوبان پاسداران تحت پوشش کاشت قرار گرفته اند.

وی اظهار امیدواری کرد با سرعت بخشی به عملیات کاشت و نگهداری درختان در روزهای آتی، تکمیل کمربند سبز تبریز هم در حداقل زمان ممگن، محقق گردد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز