مدیر هنرستان نو فکران جوان:

آموزش مجازی تدریس در هنرستان ها را با چالش روبرو کرده است

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۹:۲۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۲۱۶۸
مدیر و موسس هنرستان نوفکران جوان با اشاره به محدودیت های آمزوش مجازی در امر آموزش دانش آموز هنرستان گفت: متاسفانه آموزش مجازی جوابگوی آموزش های کار و دانش و فنی و حرفه ای نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهدی شیردل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانش آموزان هنرستان باید بتوانند در عمل آموزش های خود را دریافت کنند از این رو آموزش مجازی جوابگوی آموزش در این بخش نیست.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم تا از فرصت وضعیت زرد و نارنجی بیشترین استفاده را داشته باشیم و کارگاه های خود را با تنها پنج نفر دانش آموز برگزار کنیم و با بهبود وضعیت حتی در تابستان نیز کلاس های خود را ادامه خواهیم داد تا خللی در امر آموزش دانش آموزان به وجود نیاید.

شیردل با اشاره به جذب دانش آموز در پنج رشته کاربردی در این هنرستان گفت: در حال حاضر رشته های طلا و جواهر سازی، تعمیر تلفن همراه، نصب و تعمیر آسانسور، نقشه کشی و برق ساختمان در این دبیرستان دایر است.

مدیر هنرستان نوفکران جوان از تحصیل 180 دانش آموز در مقاطع مختلف در بخش روزانه این هنرستان خبر داد و گفت: 260 دانش آموز نیز به صورت شبانه در این هنرستان تحصیل می کنند.

وی توجه به اشتغال زایی این دانش آموزان را متذکر شد و گفت: بیش از 70 درصد فارغالتحصیلان ما جذب بازار کار می شوند و تلاش می کنیم در آینده با افزایش رشته های کاربردی در خدمت دانش آموزان عزیز باشیم.

شیردل اشاره ای نیز به سابقه 8 ساله این هنرستان داشت و گفت: در طول هشت سال گذشته 2000 نفر از این هنرستان فارغ التحصیل شده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز