"تکیه رمضان"، تجسم عینی به تقویت باورهای دینی

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۹:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۳۳۳۰
تکیه رمضان، تجسم عینی به تقویت باورهای دینی
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز گفت: "تکیه رمضان"، تجسم عینی تقویت باورهای دینی در ایام کروناست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین احمد حمیدی با تاکید بر تقویت باورهای دینی و بزرگداشت مناسبت های مذهبی گفت: یکی از اولویت هایی که همه ساله در معاونت فرهنگی ، اجتماعی شهرداری تبریز به شهرداری های مناطق ده گانه و سازمان های مربوطه ابلاغ می شود، تاکید بر تقویت باورهای دینی و بزرگداشت مناسبت های مذهبی است.

وی ادامه داد: در ایام شیوع ویروس کرونا روزانه بیش از پنج هزار نفر در بستر فضای مجازی پیگیر و مخاطب برنامه های فرهنگی، اجتماعی شهرداری هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز افزود: سیاست گذاری شهرداری تبریز در مشارکت سمن‌ها، گروه ها بر واگذاری امور و برنامه های فرهنگی بر این طیف از گروه های مردمی می باشد که دغدغه مند و دلسوز مبانی دینی ، مذهبی و فرهنگی شهر هستند.

حمیدی اظهار داشت: از طرفی وجود آیتم های جذاب و مطابق با نیاز مخاطب و از طرفی دیگر محبت اهل بیت علیه السلام در کنار تلاش های شبانه روزی عزیزان در تهیه و پخش ویژه برنامه تکیه رمضان از پایتخت تشیع ایران منجر به استقبال بی نظیر شهروندان گردیده است.

 ویژه برنامه تکیه رمضان، به همت گروه فرهنگی مذهبی آئینه، مشارکت شهرداری منطقه ۱ تبریز و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای پخش در ماه مبارک رمضان تولید و از طریق پلتفرم های مجازی گروه آئینه و شهرداری تبریز در حال پخش است.

 

نظر شما