ایرج شهین باهر:

کارنامه چهار ساله شهرداری قابل دفاع است

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۲۶:۳۱
کد خبر: ۱۱۷۳۸۴۲
کارنامه چهار ساله شهرداری قابل دفاع است
شهردار تبریز گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری، گام هایی تاریخی برای شفاف سازی امور برداشته شد و کارنامه ۴ساله شهرداری قابل دفاع است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر اظهار کرد: بر خلاف مدیریت های گذشته در دوره کنونی مبارزه با فساد و شفاف سازی، با تاکیدات شورای پنجم به جد در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ادعا می کنیم در دوره فعلی مدیریت شهری، گام هایی تاریخی در راستای شفاف سازی و مبارزه با فساد برداشته شد  به طوری که تمامی اطلاعات شهرداری در قالب پنج سامانه طراحی و در اختیار عموم مردم قرار داده می شود. 

شهین باهر تصریح کرد: اینطور نباشد که شهرداری خبر نداشته باشد در کدام منطقه و محل، املاک دارد، ماشین آلات در کجا کار می کند، پرونده های حقوقی به دست چه کسی مدیریت می شود و یا سرنوشت چک های دریافتی به کجا رسیده است؟

او گفت: ما به کمک این سامانه ها به تمامی ابهام ها در خصوص مالکیت املاک شهرداری، ماشین آلات، پرونده های حقوقی، چک و اسناد مالی و مناقصات خط بطلان کشیده ایم. 

شهردار تبریز گفت: اطلاعات این سامانه ها به روز، شفاف و ثبت شده در دسترس اعضای محترم شورا، دستگاه های نظارتی و مدیران شهرداری نیز خواهد بود.

او در پایان خاطر نشان کرد: علی رغم مشکلات موجود و بدهی کلان گذشته مدیریت های قبلی و همچنین مشکلات اقتصادی که گریبانگیر جامعه ماست، در کنار خدمات روزمره ای که همواره به شهروندان ارائه شده است، جزو معدود شهرداری هایی بودیم که در نتیجه تلاش مدیران، توانستیم بودجه سال ۹۹ را نزدیک به ۱۰۰ درصد تحقق ببخشیم.

نظر شما