در نشست مشترک شهردار تبریز با اعضای شورای شهر شیراز و تبریز عنوان شد:

اشتراک تجارب مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۲:۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۴۸۴۰
اشتراک تجارب مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف
شهردار تبریز در نشستی مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و تبریز شرکت و در حوزه‌های مختلف شهری به بحث و گفتگو پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در این نشست اظهار داشت: برخی از شهرهای کشور عملکرد خوبی در حوزه‌های مختلف شهری دارند که می‌تواند محل تبادل تجربه بین شهرها در توسعه پایدار باشد.

او افزود: در دوره فعلی مدیریت شهری تبریز اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف عمرانی، فضای سبز، مسیرگشایی و شفافیت صورت گرفته است ولی شاید شاخص‌ترین عملکرد دوره فعلی تدوین برنامه ۵ ساله و چشم‌انداز ۱۲ ساله شهری است که بودجه سالانه شهر بر اساس آن پیش‌بینی و ارائه می‌شود.

شهردار تبریز تصریح کرد: با تدوین و تعریف شاخص‌های توسعه و اولویت‌بندی پروژه‌های شهری، اجازه سلیقه‌گرایی به افراد داده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست گفت: کلانشهرهای تبریز و شیراز اشتراکات فراوانی دارند که می‌تواند محل تبادل تجربه قرار گیرد.

سید عبدالرزاق موسوی  اظهار داشت: در حوزه‌ای مختلف شهری، فرهنگی به خصوص شعر و ادب اشتراکات زیادی داریم که میتواند  اساس همکاری بیشتر دو کلانشهر در آینده باشد.

شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز خاطرنشان کرد: تجربیات خوبی از شهر شیراز اینجا بیان شد که مسائل ساختاری این شهر در حوزه های مختلف برای ما نیز  قابل استفاده است.

او افزود: در شهر تبریز نیز ما سال گذشته بیش از ۹۰ درصد تحقق بودجه داشتیم و در حوزه شفافیت، پیشگیری از فساد، صدور پروانه‌ دو مرحله‌ای ساخت، اقدامات چشمگیری انجام داده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز