استاندار آذربایجان‌ شرقی:

دلایل افزایش غیرمتعارف مصرف برق بررسی شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۶۰۷۱
دلایل افزایش غیرمتعارف مصرف برق بررسی شود
استاندار آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه میزان مصرف برق در سال‌های گذشته مشخص است، گفت: شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان میزان افزایش غیرمتعارف مصرف برق را نسبت به گذشته در تمامی مصارف از جمله خانگی، تولیدی و صنایع به صورت جدی بررسی و پیگیری کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه ارزیابی وضعیت تأمین کالاهای اساسی و زیرساخت‌های استان با محوریت آب و برق، افزود: با توجه به اعلام هواشناسی، دو هفته پیش‌رو با افزایش شدید دما در کشور و استان روبه‌رو هستیم که باید برنامه‌ریزی‌های لازم جهت کنترل مصرف برق انجام گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا، صنایع در ماه‌های گذشته با ظرفیت پایین کار کرده‌اند و نباید کاری کرد که صنایع با مشکلات مضاعف روبه‌رو شوند.

پورمحمدی گفت: برای مدیریت مصرف برق صنایع ضروری است جلسه‌ای با حضور نمایندگان صنایع و شرکت‌های برق تشکیل و نسبت به دو هفته پیش‌رو چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی شود تا قطعی‌ها با هماهنگی و اعلام قبلی انجام گیرد.

وی همچنین در مورد وضعیت کالاهای اساسی در بازار، اظهار داشت: براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی از جمله روغن، قند، شکر، برنج و آرد در استان وجود ندارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین نسبت به نظارت‌های دقیق بر وضعیت بازار تاکید کرد و گفت: بیشترین گلایه‌ها نسبت به نظارت‌ها و بازدیدهاست و باید میزان بازرسی‌ها و بازدیدها افزایش یابد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز