معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

تفرجگاه‌ عینالی‌تبریز افتخاری برای کشور است

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۰:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۶۵۴۰
تفرجگاه‌ عینالی‌تبریز افتخاری برای کشور است
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به همراه مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری کشور پس از برگزاری چهل و چهارمین نشست ملی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های سراسر کشور به میزبانی استانداری آذربایجان شرقی، از تفرجگاه عینالی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با منحصر به فرد خواندن تفرجگاه کوهستانی تبریز در کشور افزود: با عنایت به بازدیدهایی که از استان های مختلف کشور داشتم  طرح جنگلکاری و تفرجگاهی عینالی در تبریز تقریباً کم نظیر و افتخاری برای کشور است.

وی با بیان اینکه مجموعه های بوم گردی برای انسان های امروزی و مدرن به ویژه توریست ها از اهمیت خاصی برخوردار است، خاطرنشان کرد: جذاب ترین قسمتی که به جهت ارتباط موضوعی بازدید کردیم دهکده توریستی و بوم گردی در حال احداث بود، طراحی شده با ساخت و بافت روستایی که کاری منحصر به فرد و جاذب گردشگر و توریست است.

قربانی اضافه کرد: امیدواریم با اجرای پیشنهادی که دادیم مبنی بر طراحی و ساخت خانه هایی توسط استان های مختلف با لحاظ بافت بومی و فرهنگی خودشان از این ظرفیت گردشگری تفرجگاه عینالی در راستای معرفی جاذبه های گردشگری سایر استان ها و جذب توریست به نحو خوبی بهره برد.

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: پروژه های خوبی در تفرجگاه عینالی اجرا شده و به نظرم تداوم توسعه و اجرای پروژه های خدماتی و رفاهی دیگر در این تفرجگاه برای کلانشهر بزرگ‌ تبریز یک نیاز و ضرورت است.

فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی شهرداری تبریز اظهار کرد: مدیران کل روستایی استان های کشور در شناسایی عینالی به شوراها و دهیاران کشور در رابطه با جذب توریست موثر هستند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز