با حضور مسئولان ارشد شهری صورت گرفت؛

مسیرگشائی فاز اول ملازینال

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۰:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۷۶۴۲
مسیرگشائی فاز اول ملازینال
مسیرگشایی فاز اول خیابان ملازینال به طول ۳۵۰ متر و عرض ۱۶ متر با هزینه تملک و اجرا ۱۰۰ میلیارد ریال با هدف توسعه بسترهای عمرانی و آبادانی و خدمت رسانی به مردم تبریز مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مسیرگشایی ملازینال یکی از پروژه های مهم شهرداری منطقه ۱ تبریز در راستای احیا بافت فرسوده و مناطق کم برخوردار بود و با بهره برداری از آن، موجبات رضایت اهالی این محله را فراهم آورد. ۲۶ باب واحد مسکونی با مساحت عرصه ۸۲۹ مترمربع و مساحت اعتیانی ۱۵۵۹ مترمربع، در راستای این پروژه تملک شده است.  همچنین ۹۰۰ تن آسفالت‌ریزی اساسی، ۲۰۰ مترمربع کفپوش و طول جدول ۱۰۰ متر، جزو عملیات مسیرگشایی جدید در این خیابان هستند.

این مسیرگشایی آرزوی دیرینه شهروندان ساکن در این خیابان و جهت تسهیل تردد خودروها صورت گرفته است. فازهای بعدی این پروژه نیز در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

به گفته ایرج شهین باهر، سیاست گذاری شهرداری تبریز برای میانگین افتتاح یک پروژه در هر ۱۰ روز، موظف کردن خود و مجموعه مدیریت شهری جهت تکمیل پروژه های ناتمام است. بنا بر اعلام شهردار تبریز، عمده پروژه های در دست اجرا تا پایان دوره فعلی شورای شهر به بهره برداری می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز