امروز رخ داد؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری پلیس راهور و استانداری آذربایجان شرقی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۰۸:۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۱۹۹۱۶۱
انعقاد تفاهم نامه همکاری پلیس راهور و استانداری آذربایجان شرقی
جلسه بانوان فرهنگ یار ترافیک، با حضور رییس پلیس راهور استان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری؛ مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و همچنین تعدادی از بانوان فعال دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این جلسه، تفاهم نامه سه جانبه پلیس راهنمایی و رانندگی، اداره کل امور زنان و خانواده و همچنین اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با عنوان "بانوان فرهنگ یار ترافیک" منعقد شد.

محمدتقی هنربر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به نقش مهم بانوان در ارتقای فرهنگی جامعه گفت: بانوان، معلمین اصلی جامعه و محور اصلی تربیت و آموزش فرزندان هستند.

وی در ادامه بر اهمیت افزایش آموزش های ترافیکی و رانندگی به جامعه تاکید کرد و ادامه داد: متاسفانه در زمینه فرهنگ ترافیکی، دچار فقر فرهنگی هستیم که باید با اقداماتی همچون آموزش از زمان کودکی و نوجوانی و همچنین استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت رسانه و مطبوعات، این نقیصه را جبران کنیم.

وی با انتقاد از بی توجهی بسیاری از مردم به نصبیات و تابلوهای راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: این علایم برای زیبایی و تزیین، تزیین نشده است و هرگونه بی توجهی به این علایمف ممکن است که تبعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

رضا طوسی، مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز در این جلسه گفت: بانوان در انتقال آموزش های مختلف از جمله فرهنگ ترافیکی به اعضای خانواده، نقش مهمی بر عهده دارند که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: فرهنگ سازی و آموزش، اصلی ترین عامل در ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه به شمار می آید و در کنار این موضوع باید به اقداماتی همچون نصب دوربینهای کنترلی و اعمال قانون برای متخلفین توجه کرد.

رقیه صادقزاده، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری نیز در این جلسه گفت: ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه با استفاده از آموزش هرچه بیشتر بانوان، یکی از اصلی ترین برنامه های این اداره کل بوده که در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز در این جلسه به تبیین بخشی از مهم ترین اقدامات انجام شده در زمینه ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه پرداخت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز