شهردار تبریز خبرداد:

پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه به زودی افتتاح می شود

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۴۵۴۴
پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه به زودی افتتاح می شود
شهردار تبریز گفت: اجرای طرح های بازآفرینی شهری بخصوص در مناطق کم برخوردار یکی از مهم ترین برنامه های شهرداری در طول چهار سال اخیر بوده است و در این راستا پروژه مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه تکمیل شده و به زودی افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،ایرج شهین باهر با اشاره به اجرای طرح های بازآفرینی شهری در دوره پنجم مدیریت شهری تبریز، اظهار کرد: در این دوره به موضوع بازآفرینی شهری در نقاط مختلف بخصوص در مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای شده است.

او ادامه داد: در این راستا هشت بلوک از پروژه مسکونی در شهرک اندیشه شامل ۱۲۴ واحد مسکونی حدود ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پس از تکمیل صددرصدی، هفته آینده افتتاح و تحویل شهروندان می شود.

ایرج شهین باهر همچنین به دیگر پروژه طرح بازآفرینی شهری تبریز اشاره کرد و گفت: بافت چوخورلار را به عنوان پایلوت طرح جابجایی کلید به کلید انتخاب کردیم که حدود ۸۰ درصد آن تملک شده است و پیگیر تأمین منابع مالی برای اتمام بحث تملک هستیم.

او افزود: پروژه تجاری، رفاهی و خدماتی عتیق نیز یک پروژه مهم شهری در تبریز است و ما تلاش می کنیم طی چند روز آینده، اقدامات تکمیلی آن را انجام دهیم و بعد از ۱۲ سال این مجموعه را به شهروندان تحویل دهیم.

شهردار تبریز گفت: در این راستا پروژه ۲۴۰ واحدی ارم (اسد گولی) که یک پروژه مسکونی است در ۱۵ بلوک طراحی شده که دو بلوک آن در مرحله بهره برداری و تحویل است.  

او عنوان کرد: اجرای پروژه مسکونی ۶۰۰ واحدی اندیشه نیز که چند سال تعطیل شده بود، در دوره فعلی مدیریت شهری کار خود را دوباره از سر گرفته و ما تلاش می کنیم این پروژه مسکونی تا دو سال آینده به بهره برداری برسد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز