شهردار تبریز:

همه باید مطیع قانون باشند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۵۹:۴۸
کد خبر: ۱۲۰۵۱۲۳
همه باید مطیع قانون باشند
شهردار تبریز با اشاره به حاشیه سازی اخیر مربوط به مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در یکی از مناطق صنعتی تاکید کرد: همه باید مطیع قانون باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر  در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و اجرای احکام قضایی جزو وظایف شهرداری است و برخی محدودیت های مقطعی نباید موجب سوء استفاده عده ای متخلف شود.

او با اشاره به برخورد ماموران شهرداری با یک مورد ساخت و ساز غیرمجاز که حاشیه هایی به دنبال داشت گفت: این موضوع مربوط به یکی از شهرک‌های صنعتی در منطقه ۷ بوده و ماجرا اصلا مربوط مناطق مسکونی نبوده است.

شهردار تبریز با بیان این که همه باید قانون مدار باشند، افزود: هر گونه ممانعت از اجرای قانون، قابل قبول نیست و ما موظف به برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز هستیم.

ایرج شهین باهر در عین حال تاکید کرد ماموران شهرداری مجاز به برخورد فیزیکی نیستند و در این زمینه با خاطیان برخورد می‌شود.

او همچنین با بیان این که وضعیت فعلی جامعه و همکاری نکردن برخی دستگاه ها، موارد ساخت و ساز غیرمجاز را افزایش داده است، گفت: به همین خاطر کارگران خدمات شهری شهرداری که وظیفه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز را بر عهده دارند، با زحمات و مشکلات فراوانی مواجه اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز