مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی:

فرهنگ، زیربنای اصلی توسعه کشور است

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۱:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۲۰۵۵۳۵
فرهنگ، زیربنای اصلی توسعه کشور است
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، توسعه فرهنگی را زیربنای توسعه پایدار در تمامی بخش ها قلمداد کرد و گفت: بدون توجه به فرهنگ، امکان توسعه و پیشرفت در سایر بخش ها نیز چندان میسر نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،بدر شکوهی در جلسه کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده استان، از شناسایی اولویت های فرهنگی استان خبر داد و گفت: با تدوین و اجرای برش استانی سند جامع مهندسی فرهنگی، شاهد تحول در حوزه فرهنگ استان و همچنین مرتفع شدن بسیاری از مشکلات و معضلات موجود خواهیم بود.

وی خواستار همکاری و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی و همچنین نهادهای مسئول برای بررسی تخصصی و اجرای سند مهندسی فرهنگی در استان شد و تاکید کرد: موازی کاری ها در حوزه فرهنگ، باید به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

ترویج سبک زندگی ایرانی- اسلامی،  ضرورت پرهیز از موازی کاری ها و اتخاذ تدابیر مناسب برای هم افزایی و هدفگرایی بیشتر، تدوین اطلس جامع فرهنگی و اجتماعی استان، آموزش و تربیت هرچه بیشتر دانش آموزان برای جلوگیری از گرفتاری در مسائل و مشکلات اجتماعی از دیگر موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز