ایرج شهین باهر:

در این چهار سال هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری تبریز خدمت نکرده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۷:۵۶:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۵۹۲۵
در این چهار سال هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری تبریز خدمت نکرده است
شهردار تبریز گفت: شهرداری در کنار ۳۰۰ وظیفه قانونی که دارد، ساخت مسکن ارزان قیمت را نیز عهده دار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در آیین بهره برداری از مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی صدرای اندیشه اظهار کرد: این روزها شرکت هایی که وظیفه شان ساخت مسکن است به سختی کار خود را پیش می برند امل شهرداری در کنار وظایف سازمانی که انجام می دهد، ۱۲۴ سرپناه را برای تامین این نیاز اساسی شهروندان  احداث کرده است.

او ادامه داد: ساخت مسکن وظیفه شهرداری نیست اما ما انجام می دهیم و علاوه بر این پروژه در اسدگلی هم ۲۴۰ واحد در حال احداث داریم. شرکت خانه سازی پیش ساخته برای شهرداری تبریز ظرفیت بسیار مناسبی است و من از کارکنان پرتلاش این شرکت قدردانی می کنم. 

شهردار تبریز عنوان کرد: در این چهار سال هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری تبریز خدمت نکرده است. هرچند برخی، گاها به خاطر مقاصد شخصی مدیران شهرداری را زیر سوال می برند. 

ایرج شهین باهر گفت: تمام ادارات می گویند اعتبار نداریم و خود را خلاص می کنند. با این حال مدیران و کارکنان زحمتکش شهرداری در این وضعیت در سنگر اول خدمتگزاری تلاش کرده اند و باید دستبوس این عزیزان باشیم.

او با بیان اینکه با عشق به مردم و برای رضای خدا کار انجام دادیم، یادآور شد: همراهی و همکاری کلید موفقیت دوره پنجم مدیریت شهری بود. این دوره از سخت ترین دوره ها بود چون وقتی شهرداری را تحویل گرفتیم کلی بدهی و تعهدات فراوان داشتیم اما با همراهی اعضای محترم شورا، دوره اخیر را با موفقیت و سربلند پشت سر گذاشتیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز