شهردار تبریز:

پر افتخارترین دوره مدیریت شهری را سپری کردیم

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۷:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۷۱۱۵
پر افتخارترین دوره مدیریت شهری را سپری کردیم
شهردار تبریز گفت: دوره فعلی، از پرافتخارترین دوره ها در تاریخ مدیریت شهری است که طی آن بسیاری از رکوردها همانند احداث پارک‌های محلی، کاشت درخت، توزیع آسفالت، توسعه زیرساخت ها و .. شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین‌باهر اظهار کرد: برنامه ریزی دقیق مبتنی بر نیازها، پرهیز از روزمره گی، اصلاح امور و مبارزه با فساد از مهمترین اقدامات دوره فعلی مدیریت شهری تبریز است که موجب شد پروژه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف  طراحی، اجرا و تحویل شهروندان شود.

او افزود: ترک تشریفات در دوره فعلی مدیریت شهری به صفر رسید و در کنار آن از همان روزهای آغازین، مبارزه با فساد را در دستور کار خود قرار دادیم که البته به مذاق برخی از افراد خوش نیامد ولی مقاومت آنها تأثیری در فعالیت ما نداشت.

شهردار تبریز با اشاره به پرداخت بدهی های دوره قبلی مدیریت شهری خاطرنشان کرد: در ابتدای کار ما با حجم بزرگی از بدهی به بانک‌ها و پیمانکاران مواجه بودیم که دست مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌های کلان شهری بسته بود.

او ادامه داد: با مدیریت هزینه ها و صرفه جویی در هزینه های جاری و با پرداخت این بدهی‌ها و فراغت بال شهرداری، پروژه‌های کلانی همچون توسعه مرکز دفن بهداشتی پسماند، اتوبان ولایت، پارک بزرگ تبریز و غیره  برنامه ریزی و آغاز شده است.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به اهمیت بافت تاریخی برای شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در راستای رفع نگرانی‌های شهروندان نسبت به مکان های تاریخی و میراث فرهنگی شهر و علی‌رغم اینکه هیچ وظیفه‌ای در این حوزه نداریم، اقدام به اجرای دهها پروژه کلان تاریخی و فرهنگی کردیم.

او اضافه کرد: مقبره‌الشعرا، ربع رشیدی، دوکمال، خانه ستارخان، پروژه‌های نیابتی شهرداری با دیگر دستگاه‌ها است که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و بخشی دیگر در دست اقدام است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: دوره فعلی مدیریت شهری تبریز، فعال و پاک دست‌ترین مدیران را تجربه کرد که جا دارد از تک تک آنان قدردانی کنم.

نظر شما