معاون استاندار آذربایجان شرقی: حضور مستمر در بین مردم، سرلوحه مدیران استانی باشد

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۱:۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۲۸۶۳۰۶
معاون  استاندار آذربایجان شرقی: حضور مستمر در بین مردم، سرلوحه مدیران استانی باشد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: حضور مستمر بین مردم از خصوصیات نمایندگان و کارگزاران دولت سیزدهم است و دیدارهای چهره به چهره باید در سرلوحه برنامه‌های مدیران استانی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، تراب محمدی در آئین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان شبستر، افزود: میزهای مدیریت نباید بین مدیران و مردم فاصله بیندازد و مسئولان باید بدون منت با کار جهادی و انقلابی حتی خارج از وقت اداری، برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تجربه و تخصص، از اصول انتصاب فرمانداران در استان است، اظهار داشت: چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است، نمایندگان دولت در شهرستان ها با دید اقتصادی انتخاب می‌شوند.  

محمدی، عدالت محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید فرمانداران به تمام مناطق شهرستان باید با یک دید نگاه کند.   

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی شهرستان شبستر، ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن ۶۵۰ واحد تولیدی، نگین صنعت آذربایجان شرقی است و لازم است مسئولان شهرستان در جهت رفع مشکلات این واحدها قدم بردارند.  

محمدی اضافه کرد: پیگیری و حل مشکل احداث جاده شبستر- تسوج اولویت کاری فرماندار جدید است تا تکمیل این راه که دغدغه و مطالبه اصلی مردم است، حل شود.  

وی به ظرفیت های بالای گردشگری منطقه شبستر اشاره کرد و خواستار استفاده از این ظرفیت در توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان شد.

در این مراسم ایوب دهقان به عنوان سرپرست فرمانداری شبستر معرفی و از خدمات ۴۰ ماهه حسین عبداللهی در این سمت قدردانی شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز