رییس فدراسیون کارگری کرکوک عراق:

پیروزی بزرگ ایران در مذاکرات ۱+۵ حاصل درایت، دانائی و توانائی بود

۱۳۹۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۵۵:۱۲
کد خبر: ۳۱۴۱۳۹
پیروزی بزرگ ایران در مذاکرات ۱+۵ حاصل درایت، دانائی و توانائی بود
علی مردان گفت: خواستار انتقال تجربیات و دستاوردهای آموزشی در حوزه آموزش های مهارتی به عراق هستیم.

رییس فدراسیون کارگری کرکوک عراق در بازدید از توانمندی های آموزشی و مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی خواستار انتقال تجربیات و دستاوردهای آموزشی در حوزه آموزش های مهارتی به کشور عراق شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای این استان، برهان علی مردان، افزود: ما تبریز را شهری صنعتی دیدیم و وقتی که می بینیم 33 مرکز آموزش مهارتی در رشته های مختلف در آن فعال است، نشان دهنده فعالیت صنعتی بزرگی در این شهر محسوب می شود و یقینا پیشرفت و توسعه هر کشوری منوط به آموزش های انجام شده در آن کشور است.

وی، ادامه داد: ما قبلا" هیچگونه تصوری نداشتیم که شهر تبریز یک چنین شهر مهم و صنعتی باشد.

وی، همچنین گفت: اگر علم و بینش و درایت و حکمت و مهارت ها نبود قطعا" این پیروزی بزرگ در مذاکرات 1+5 برای ایران به وجود نمی آمد و این منوط به علم و آگاهی و بینش در کشور شماست.

رییس هیئت کارگری کرکوک گفت: در کشور ما روش های مختلفی برای آموزش وجود دارد که این آموزش ها به صورت با همکاری مشترک وزارت کار و ما صورت می گیرد به این ترتیب که مبلغی مساوی با 250 دلار از حقوق کارگران کاسته می شود و کارگر آموزش هایی را می بیند و این فقط مختص جوانها نیست و برای بانوان هم یک چنین برنامه های آموزشی لحاظ شده است و بعد از سه ماه فارغ التحصیل و وارد بازار کار می شوند.

وی، اضافه کرد: در کشور ایران تجربه شما تجربه زیبایی است و این نشان می دهد که ارتباط تنگاتنگی بین وزارت کار و خانه کارگر وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز