با هماهنگی امور روستائی و شوراهای استانداری؛

دهیاران آذربایجان شرقی با نکات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی آشنا می شوند

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۰۲:۱۹:۲۹
کد خبر: ۳۶۰۵۱۹
دهیاران آذربایجان شرقی با نکات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی آشنا می شوند
به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی دهیاران روستاهای آذربایجان شرقی با نکات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی آشنا می شوند.

به منظور ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی دهیاران روستاهای آذربایجان شرقی با هماهنگی و همکاری امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با نکات مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی آشنا می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با عنوان این خبر گفت: در حال حاضر  1372 روستای استان با 83 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
ولی اله دینی، نقش آموزش دهیاران را در توسعه فرهنگ صحیح و ایمن از گاز طبیعی را بسیار اساسی دانست و افزود: با همکاری دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی دهیاران 21 شهرستان استان در یک دوره آموزشی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی شرکت می کنند.
وی هدف اصلی از برگزاری این دوره را کاهش حوادث و روش های صحیح استفاده ناشی از گاز طبیعی عنوان کرد و افزود: لزوم ارتقای سطح آگاهی این قشر در جهت انتقال مفاهیم ایمنی و فرهنگ صحیح مصرف گاز در بین روستائیان از دیگر اهداف برگزاری این دوره می باشد که حدود یک هزار دهیار را شامل می شود.
دینی اظهار داشت: در مرحله نخست این طرح دهیاران شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر در دوره آموزشی با نکات مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی آشنا شدند.
وی در پایان با اشاره به افزایش آمار حوادث گاز طبیعی در ماههای اخیر گفت: شرکت گاز استان در کنار ارائه خدمات بهینه و پایدار مستمر گاز، رسالت فرهنگ سازی را در راستای کاهش حوادث گاز طبیعی را از وظایف خود می داند و از مردم شریف استان می خواهیم با بکارگیری نکات ایمنی و رعایت مصرف بهینه در مصرف گاز طبیعی، این شرکت را در ارائه خدمات یاری نموده تا شاهد بروز حادثه ناگوار برای مشترکین نباشیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز