با در نظر داشتن چشم‌انداز گردشگری ۲۰۱۸؛

مرکز همایش‌های تبریز باید از زیباترین مراکز اجتماعی کشور باشد

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۶:۳۶:۰۱
کد خبر: ۳۹۷۶۲۱
مرکز همایش‌های تبریز باید از زیباترین مراکز اجتماعی کشور باشد
پورمهدی گفت: مرکز همایش‌های بین‌المللی، از نیازهای مهم شهر و استان بوده و نقش موثری در میزبانی مناسبات ملی و بین‌المللی ایفا خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌ شرقی در بازدید از روند احداث مرکز همایش‌‌های بین‌المللی تبریز، بر بهره‌گیری این مرکز از معماری ایرانی اسلامی با استفاده از تجارب موفق پروژه‌های بین‌المللی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در این بازدید احداث یک مرکز همایش بین‌المللی برای شهر تبریز را اقدامی ضروری خواند و افزود: برخورداری از معماری ایرانی و اسلامی با استفاده از تجارب پروژه‌های موفق بین‌المللی در بخش های فنی، باید در اجرای پروژه مد نظر باشد.

وی اظهار داشت: مرکز همایش‌های بین‌المللی، از نیازهای مهم شهر و استان بوده و نقش موثری در میزبانی مناسبات ملی و بین‌المللی ایفا خواهد کرد.

وی با بیان این که پروژه مرکز همایش‌ها، به یکی از نیازهای مهم شهر تبریز پاسخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: این پروژه به خصوص با در نظر داشتن چشم‌انداز گردشگری 2018 اهمیت بیشتری خواهد داشت.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان ‌شرقی همچنین با اشاره به این ‌که مرکز همایش‌های تبریز باید از زیباترین مراکز اجتماعی کشور باشد، بر لزوم کیفی‌سازی بخش‌های زیرساختی و ملزومات پروژه تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز