معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

پرواز مستقیم نجف- تبریز برقرار شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۶:۱۳:۲۲
کد خبر: ۴۲۸۰۹۴
پرواز مستقیم نجف- تبریز برقرار شد
حمزه زاده گفت: این پرواز سه شنبه هر هفته از نجف به تبریز و بر عکس انجام می‌شود اما در نظر داریم با افزایش متقاضی تعداد پروازها را اضافه کنیم

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برقراری پرواز مستقیم نجف اشرف به تبریز در راستای توسعه و تقویت تبادل گردشگر ما بین دو شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اعلام این خبر افزود: اولین پرواز مستقیم عصر روز سه شنبه 15 مرداد از طریق شرکت هواپیمایی کاسپین با مشارکت شرکت نکوسفر از نجف اشرف وارد فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز می شود.

وی گفت: برقراری این پرواز رویدادی بسیار مهم برای دو کشور است چرا که وجود اشتراکات فرهنگی بین مردم دو کشور ایران و عراق و انتخاب تبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال 2018 فرصت بسیار خوبی برای تبادل گردشگر در حوزه های فرهنگی و مذهبی به وجود آورده است.

 وی افزود: این پرواز سه شنبه هر هفته از نجف به تبریز و بر عکس انجام می‌شود اما در نظر داریم با افزایش متقاضی تعداد پروازها را اضافه کنیم.

حمزه زاده ادامه داد: مسافران این پرواز طی دو روز اقامت خود در تبریز از جاذبه های گردشگری و تاریخی از جمله روستای صخره ای کندوان، بازار سرپوشیده تبریز، ائل گلی و تفرجگاه عینالی دیدار و سپس تبریز را به مقصد دیگر شهرهای ایران از جمله مشهد مقدس، قم و تهران ترک خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز