رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز:

دستیابی به رکوردهای صباغ برای فوتبالیست‌های امروزی غیر ممکن است

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۵:۴۹:۰۹
کد خبر: ۴۲۸۱۰۵
دستیابی به رکوردهای صباغ برای فوتبالیست‌های امروزی غیر ممکن است
دبیری گفت: صباغ پدر فوتبال تبریز است و علاوه بر توانایی های فنی، از لحاظ اخلاق و معرفت نیز سرآمد مربیان فوتبال تبریز بوده و شاگردان زیادی را هم به فوتبال تبریز معرفی کرده است.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: بیوک صباغ پدر فوتبال تبریز بوده و رشادت‌ها و تلاش‌های وی در ارتقای فوتبال این منطقه هیچگاه فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شهرام دبیری در عیادت از بیوک صباغ پیشکسوت فوتبال تبریز، ضمن اطلاع ار روند معالجات پیر فوتبال تبریز، آمادگی خود و مجموعه پزشکی‌اش را برای هر گونه همکاری در جهت تسریع بهبودی صباغ اعلام کرده و آرزوی سلامتی و بهبودی برای ایشان کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: بیوک صباغ از پیشکسوتان فوتبال تبریز است که هم در دوران بازیگری قهرمانی‌های متعددی برای فوتبال تبریز به ارمغان آورده است و هم در دوران مربیگری تیم منتخب آذربایجان‌شرقی را به مقام دوم ایران رسانده است.

دبیری گفت: رسیدن به مقام های قهرمانی صباغ برای فوتبالیست های امروز تقریبا غیر ممکن بوده و وی نزدیک به ده مدال بابت کسب مقام های اول تا سوم فوتبال ایران را در کارنامه خود دارد، ضمن اینکه دوران مربیگری بسیار موفقی را هم داشته و مربی منتخب تیم نیم قرن فوتبال تبریز هم می‌باشد.

وی گفت: در دهه 30 و 40 تمامی فوتبال ایران در تهران متمرکز شده بود و دعوت از یک بازیکن از شهرستان به تیم ملی معمول نبوده و حضور صباغ از تیم ملی نشان از توانایی های وی داشت.

وی تصریح کرد: صباغ پدر فوتبال تبریز بوده و علاوه بر توانایی های فنی، از لحاظ اخلاق و معرفت نیز سرآمد مربیان فوتبال تبریز بوده و شاگردان زیادی را هم به فوتبال تبریز معرفی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان ابراز امیدواری کرد که این پیشکسوت خوشنام هر چه سریع تر سلامتی خود را بازیابد و شاهد حضور پیشکسوت فوتبال تبریز در محافل ورزشی باشیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز