ششگلانی: ۴ ورزشگاه جایگزین برای یادگار امام (ره) داریم

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۱:۴۰:۲۹
کد خبر: ۴۲۸۴۱۹
ششگلانی: ۴ ورزشگاه جایگزین برای یادگار امام (ره) داریم
ششگلانی گفت: اگر پیمانکار به موقع کار را به پایان برساند و طبق تعهدی که داده چمن ورزشگاه را تحویل بدهد، تبریز می‌تواند میزبان بازی ایران و قطر باشد.

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی گفت: در صورتی که پیمانکار ورزشگاه یادگار امام (ره) به قولش عمل کند، تبریز می‌تواند میزبان دیدار ایران و قطر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، جواد ششگلانی درباره اینکه دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز باید تا هفته هفتم در ورزشگاهی به غیر از یادگار امام (ره) به مصاف حریفان بروند، افزود: تقریباً سه بازی خانگی ابتدای فصل (هفته ششم یا هفتم) این دو تیم باید خارج از ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار شود تا زمینی که زیر کشت رفته آماده بهره‌برداری شود.

وی افزود: زمین باغشمال که 20 هزار نفری است و چمن مناسبی هم دارد یکی از گزینه‌های جایگزینی است. به غیر از این ورزشگاه، سه ورزشگاه مناسب دیگر در تبریز داریم که یکی از آنها ورزشگاه مرزداران است، این ورزشگاه دارای چمن مصنوعی مورد تأیید فیفا بوده و 10 هزار نفری است که در شمال شرق تبریز قرار دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ورزشگاه الغدیر که در شمال غرب تبریز و 10 هزار نفری است، با چمنی مناسب می‌تواند از بازی‌ها میزبانی کند.

وی ادامه داد: کارخانه تراکتورسازی هم یک ورزشگاه 10 هزار نفری دارد که این گزینه‌ها می‌توانند تا بهره‌برداری مجدد از ورزشگاه یادگار امام (ره) آماده میزبانی از دو تیم تراکتورسازی و ماشین‌سازی باشند.

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی در پاسخ به این سؤال که با این شرایط درخواست کی‌روش برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز چه خواهد شد، گفت: اگر پیمانکار به موقع کار را به پایان برساند و طبق تعهدی که داده چمن ورزشگاه را تحویل بدهد، تبریز می‌تواند میزبان بازی ایران و قطر باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز