مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز:

برای واگذاری تراکتورسازی ۲۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد دادم

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۵:۰۵:۴۸
کد خبر: ۴۲۸۶۴۱
برای واگذاری تراکتورسازی ۲۰۰ میلیارد تومان پیشنهاد دادم
آجرلو گفت: مسئولان بالادستی تیم تراکتورسازی به خاطر عدم تامین هزینه‌های این تیم قصد واگذاری امتیاز آن را دارند.

پیشنهاد ۲۰۰ میلیارد تومانی را به نهاد اصلی باشگاه تراکتورسازی ارائه کرده و قصد دارم تیم را با این مبلغ به بخش خصوصی واگذار کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در گفتگویی با بیان این مطلب افزود: "اگر تیم را با این قیمت بخرند خوب است ولی تراکتورسازی بیشتر از این ارزش دارد".

آجرلو در این خصوص گفت: خود من که همان ابتدای کارم در باشگاه عرض کردم چند هدف دارم. قهرمانی تیم، داشتن آکادمی قوی، آشتی هواداران و بحث اقتصادی و مهم ترین هدف یعنی واگذاری تیم از سپاه به مردم در اولویت کارهای ما قرار دارد.

وی که برای حضور در تراکتورسازی اعلام کرده بود دو سال بدون دریافت هیچ کمکی و صرفا با درآمدزایی این تیم را اداره خواهد کرد، در فصل نقل و انتقالات درخواستی را برای دریافت مبلغ ۲۵ میلیارد تومان به صورت قرض مطرح کرد که البته با این درخواست وی مخالفت شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در حاشیه دیدار روز گذشته تیمش برابر پیکان، در خصوص اینکه اینکه آیا پیشنهاد ۲۰۰ میلیارد تومانی را برای فروش باشگاه مطرح کرده است یا خیر، اظهار داشت: هرچند مسئولان بالادستی تیم تراکتورسازی به خاطر عدم تامین هزینه‌های این تیم قصد واگذاری امتیاز آن را دارند ولی باید دید آیا با تجربه‌ای که از واگذاری ابتر سایر تیم‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس بر جای مانده است، آیا تراکتورسازی می‌تواند پروسه انتقال امتیازش را بدون مشکلی طی کند یا خیر.

در همین ارتباط مجددا بحث واگذاری باشگاه جدی‌تر دنبال می‌شود و حتی مدیرعامل تراکتورسازی روز جمعه در حاشیه دیدار تدارکاتی این تیم با پیکان در جمع خبرنگاران، واگذاری باشگاه را یکی از اهداف اصلی‌اش عنوان کرد.

بحث واگذاری باشگاه تراکتورسازی از فصل گذشته مطرح و دنبال شده است و این روزها پیش از شروع لیگ شانزدهم هم جدی‌تر از فصل گذشته دنبال می‌شود؛ تا جایی که حتی مبلغی از سوی مدیرعامل فعلی باشگاه برای واگذاری باشگاه تعیین شده است.

انتقال امتیاز تراکتورسازی به بخش خصوصی شرایط خاصی هم دارد از جمله ماندن تیم در تبریز، اهلیت داشتن خریداران، عدم استفاده از نام تیم برای مباحث غیر ورزشی و غیره.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز