مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد؛

آغاز ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به میهمانان و گردشگران

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۷:۱۸
کد خبر: ۴۳۰۳۵۲
آغاز ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به میهمانان و گردشگران
فیروزیان گفت: امسال نیز طبق سنوات قبلی، ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به مسافرین و گردشگران، در تابستان به بهترین نحو مطلوب آغاز شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به میهمانان و گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شمس الله فیروزیان با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه براساس سازمان دهی وبرنامه ریزیهای انجام یافته امسال نیز طبق سنوات قبلی، ارائه خدمات رایگان تبریزگردی به مسافرین و گردشگران،  در تابستان به بهترین نحو مطلوب آغاز شد.

فیروزیان تصریح کرد: طبق تجربیات سالهای گذشته اجرای طرح اتوبوسهای تبریزگردی  بصورت رایگان که با استقبال گسترده و رضایتمندی صددرصدی  مسافران ، میهمانان ، گردشگران و حتی شهروندان تبریزی از خدمات این سامانه گردشگری مواجه شد و امسال نیز برای بازدید میهمانان گرامی از مراکز تفریحی و تاریخی شهر تبریز اتوبوسهای واحدگشت با آمادگی کامل پذیرای این عزیزان  خواهیم بود. 

وی افزود: توجه به مقوله گردشگری و استفاده از پتانسیل های موجود ، بهره گیری  از نوآوریها و خلاقیتها در افزایش ظرفیت توریست و گردشگر با نگاه ویژه نسبت به افق 2018 که کلانشهرتبریز بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب شده است میتواندتاثیر خوب و بسزایی در توسعه واقتصاد شهررا بدنبال داشته باشد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در پایان اظهار داشت: اتوبوسرانی کلانشهر تبریز جزء اولین و پیشرو ترین ها، در خدمات رسانی و خلق ایده های نو در حوزه حمل ونقل عمومی بویژه درحوزه صنعت گردشگری می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز