رییس شورای هماهنگی بانک‌های استان آذربایجان شرقی:

۲۱۸۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های استانی ذیربط طرح رونق تولید پرداخت شده است

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۰۳:۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۸۴۸۳۵
۲۱۸۰ میلیارد ریال توسط بانک‌های استانی ذیربط طرح رونق تولید پرداخت شده است
سعیدی اصل گفت: تاکنون در استان آذربایجان‌شرقی بیش از ۳۹۰ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر 2180 میلیارد ریال توسط بانک‌های ذیربط طرح رونق تولید (سامانه بهین یاب) پرداخت شده است.

حسن سعیدی اصل ریاست شورای هماهنگی بانک‌های استان آذربایجان شرقی و رضا رحمانی قائم مقام وزارت صنعت، معدن تجارت با یکدیگر ملاقات کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این دیدار صمیمی ضمن بررسی وضعیت بانک‌های استان در سامانه بهین یاب، در خصوص رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی به تفصیل بحث و گفتگو شد.

حسن سعیدی اصل در این دیدار اظهار داشت: شبکه بانکی استان برای تحقق منویات رهبر معظّم انقلاب اسلامی و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید، با تشکیل کارگروه های کاری استانی و منطقه‌ای و برگزاری همایش‌های سراسری با همکاری کارگروه تسهیل و رونق تولید و با نظارت مستقیم دکتر جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی، برنامه حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط را بدون محدودیت در دستور کار قرار داده و آمادگی تعامل همه جانبه با تولیدکنندگان استان را دارد.

به گفته وی، از ابتدای سال جاری و همزمان با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط، تاکنون در استان آذربایجان‌شرقی بیش از ۳۹۰ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر 2180 میلیارد ریال توسط بانک‌های ذیربط طرح رونق تولید (سامانه بهین یاب) پرداخت شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز