پیام شهردار تبریز به مناسبت روز کارگر؛

کوشش‌های بالنده قشر کارگر، مهم‌ترین امتیاز توسعه و پیشرفت کشور

۱۳۹۶/۰۲/۰۹ - ۱۲:۳۹:۴۵
کد خبر: ۵۵۰۷۲۵
کوشش‌های بالنده قشر کارگر، مهم‌ترین امتیاز توسعه و پیشرفت کشور
شهردار تبریز با صدور پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، تلاش مجاهدانه این قشر را مهم‌ترین امتیاز توسعه و پیشرفت خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در پیام دکتر صادق نجفی آمده است: پیشرفت کشور در عموم شاخص‌های عملیاتی، مرهون جان‌فشانی هزاران شهید گلگون‌کفن و همچنین مجاهدات بی‌بدیل کارگرانی است که دشوارترین عرصه‌های صنعتی و اجرایی کشور را مقهور عزم راسخ و متعصابه خود نموده‌اند.

وی با یادآور شدن نقش کارگران در مجموعه مدیریت شهری متذکر شده است: شهر به عنوان موجود زنده‌ای که هر لحظه از آن، نیازمند رسیدگی و ممارست است، جز با کوشش‌های بالنده قشر کارگران، به آرمان‌های زندگی شهری نخواهد رسید؛ امروز، تبریز عزیزمان، به نقطه ای از بالندگی و پیشرفت دست یافته که جایگاه ارزشمند آن مورد اذعان مجامع ملی و بین المللی است، ریشه‌های این درخت تناور و زیبا از ایثارکارگرانی نشات گرفته که در سرما و گرما، وجود خود را صرف خدمت به شهر و شهروندان می کنند.

 

وی در ادامه پیام تاکید کرده است: قدردان منزلت و ایثار این قشر شریف هستیم و در یک سال اخیر تلاش کرده‌ایم که با همراهی شورای محترم، در چارچوب های قانونی، بهترین نقش حمایتی را از کارگران عزیز داشته باشیم.

شهردار تبریز همچنین یاد و خاطره پاکبانانی را که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داده اند، گرامی داشت.

 نجفی در پایان با تبریک ۱۱ اردیبهشت به عموم کارگران، به خصوص کارگران شهرداری تبریز، اظهار امیدواری کرد مسیر توسعه شهر با نقش آفرینی کارگران همچنان با نشاط و بالنده پیگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز