رئیس پلیس راهور استان خبر داد:

کسب رتبه برتر پلیس راهور آذربایجان شرقی در کاهش سوانح رانندگی

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۲:۵۹
کد خبر: ۵۹۳۷۷۸
کسب رتبه برتر پلیس راهور آذربایجان شرقی در کاهش سوانح رانندگی
رئیس پلیس راهور استان از کسب رتبه اول کشوری در کاهش کشته های سوانح رانندگی طرح نوروزی سال 1396 خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی ، سرهنگ" ناصر میکائیلی" در تشریح خبر فوق گفت : درسایه همکاری سازمانها و نهاد های مرتبط با امر ترافیک و استعانت از خداوند منان در بین استان های کشور ، رتبه اول را در کاهش کشته های سوانح رانندگی در طرح نوروزی سال 1396 به پلیس راهور استان اختصاص یافت .

وی خاطر نشان کرد : با تلاش و مجاهدت کرکنان پلیس راهور و حمایت های بی دریغ سلسله مراتب فرماندهی در سوانح رانندگی طرح نوروزی سال 1396 ، بیش از 66 درصد نسبت به سال 1395 شاهد کاهش حوادث و سوانح رانندگی بودیم .

این مقام انتظامی اظهار داشت : پلیس راهور استان ضمن تلاش شبانه روزی عوامل و با اجرای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی استان ، طرح های مختلفی از جمله افزایش و هدفمند کردن گشت های پلیس راهور و نیز تشدید برخورد با تخلفات ،علی الخصوص تخلفات حادثه ساز، آموزش و فرهنگ ترافیک و تعامل همکاری با نهاد ها و سازمان های موثر در امر ترافیک توانست به این مهم دست یابیم.

رئیس پلیس راهور استان در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه همکاران پلیس راهور، از شهروندان قانونمند و تعامل و همکاری سازنده تمامی سازمان ها و نهاد ها ، که در امر کاهش تصادفات دخیل بودند ، تقدیر و تشکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز