آنچه در جلسه وزیر راه و شهرسازی و بیمقدار گذشت؛

خبرهای خوش از آزاد راه تبریز– سهند

۱۳۹۶/۰۸/۲۰ - ۰۷:۰۴:۵۳
کد خبر: ۶۳۵۳۱۲
خبرهای خوش از آزاد راه تبریز– سهند
آزاد راه تبریز – سهند یکی از پروژه هایی است که متاسفانه در طول سال های گذشته هنوز که هنوز است تنها افتتاحش در وعده ها محقق شده است نه در عمل اما این روزها خبرهای خوشی از حل مشکلات این آزاد راه به گوش می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اواخر هفته گذشته  جلسه ای با حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی و بیمقدار نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در وزارت راه و شهرسازی  برگزار شد که نشان از تکاپوهای جدید برای تسریع  در موضوع آزاد راه تبریز- سهند داشت.

شهاب الدین بیمقدار در این جلسه  که با محوریت پیگری آزادراه تبریز-سهند و موانع پیش روی تکمیل  طرح برگزار شد  مشکل اصلی اتمام طرح را اهمال شرکت عمران شهرهای جدید در حل و فصل مشکلات چندین ساله ی این طرح دانست و گفت: با وجود گذشت سالها از کلنگ زنی این طرح و خستگی مردم منطقه از وعده های مکرر در مورد افتتاح این آزادراه، شرکت عمران شهرهای جدید تا کنون مسئله ی پل ارسنجان و همچنین پل واقع در زمینهای مورد تملک سپاه را حل نکرده و به دلیل عدم تملک زمین های مورد نیاز هیچ اقدامی عملی برای احداث این دو پل صورت نگرفته و نقشه های اجرایی آن تحویل پیمانکار نشده است. متأسفانه حتی در قسمتهایی که پیمانکار کار را پیش برده و آزادراه آماده آسفالت ریزی شده است شرکت عمران شهرهای جدید توانایی جابجایی تیرهای برق در دو نقطه راه نداشته تا پیمانکار بتواند آسفالت ریزی این قسمت ها را آغاز کند.

وی ضمن ارائه ی گزارشی از بازدید سرزده ی خود از طرح ابراز داشت: در 25 روز گذشته پیمانکار پیشرفت زیادی داشته است که متأسفانه  گزارشهای مقرضانه ای ارائه می شود تا حواسها را از مشکل اصلی طرح منحرف کنند.

بیمقدار در این خصوص به خبرنگار ما گفت:  در همین راستا مقرر شده است تا روز یکشنبه معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید آقای دکتر طاهرخانی به همراه مجری آزادراه های آذربایجان شرق، مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاون عمرانی استاندار صبج یکشنبه 21 آبان به بازدید طرح رفته و عصر همان روز در جلسه ای در محل استانداری آذربایجان شرقی تکلیف پرژه و واگذاری به صورت مشارکت را روشن شود.

وی از پیگیری های مستمر این پروژه توسط نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی نیز تشکر کرد و افزود: برخورد جدی و مناسب دکتر آخوندی و استاندار محترم آذربایجان شرقی دکتر خدابخش جهت حل مسئله و پیگیری های قبلی نائب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی دکتر پزشکیان  از طریق معاونت محترم وزیر راه  قابل تقدیر است و امیدواریم این پروژه پر پیچ و خم با همت و همدلی تمامی مسئولان به اتمام برسد.

بیمقدار در پایان از اقدام جدی وزارت راه و شهرسازی در ساماندهی محله های پله دار یوسف آباد و سیلاب قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا با همت بیشتر مشکلات دیگر این حوزه نیز رفع شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز