استاندار آذربایجان شرقی:

مدیران باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۳۲:۱۶
کد خبر: ۷۰۶۹۷۰
مدیران باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند
استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر این که مدیران استان باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند، افزود: روابط عمومی‌ها باید در جلسات تصمیم‌گیری دستگاه‌های اجرایی حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در حاشیه همایش کارگزاران روابط عمومی استان آذربایجان شرقی، با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، گفت: یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین بخش خدمت‌رسانی دستگاه‌ها، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم از طریق روابط عمومی‌هاست.

وی، روابط عمومی را یک پل بسیار مطمئن بین مسئولان و مردم دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید بتوانند نظرات و دیدگاه‌های مثبت و منفی مردم را به مدیران منتقل کنند.

خدابخش با اشاره به اینکه گاهی دستگاه‌ها در تشخیص اولویت‌ها و نحوه خدمت‌رسانی، براساس میل و خواسته خود عمل می‌کنند، افزود: ممکن است مطالبات و ترجیحات مردم شکل دیگری داشته باشد و این وظیفه روابط عمومی‌هاست که مطالبات مردم را شناسایی کنند و از این حیث نیز روابط عمومی‌ها می‌توانند مکمل کار دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار آذربایجان شرقی عدم اعتماد مدیران به روابط عمومی‌ها را اصلی‌ترین مشکل این حوزه دانست و گفت: مدیران استان باید به روابط عمومی‌ها اعتقاد کامل داشته باشند و آنها را در جلسات تصمیم‌گیری مشارکت دهند.

وی افزود: توانمندسازی روابط عمومی‌ها هم گام دیگری است که برگزاری کارگاه‌های آموزشی در همین راستاست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز