پزشکیان راه نرفته را رفت!

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۴:۲۸:۵۸
کد خبر: ۷۴۰۰۶۳
پزشکیان راه نرفته را رفت!
مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی بار دیگر با حرکتی قابل تامل مسئولان را شوکه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی این بار در ادامه پیگیری یکی از مهمترین پروژه های عمرانی استانی مسیر پروژه آزادراه تبریز- اندیشه - سهند را با خودرو شخصی پیمود.

 مسعود پزشکیان که بدون محافظ و با نوه کوچک خودش تصمیم گرفته بود فعالیت اجرایی این پروژه را مورد بررسی قرار دهد به صورت سرزده مسئولان این پروژه را در جریان امر قرار داده و در مسیر حضور یافت.

بازگشایی آزادراه با قدرت ادامه می یابد

در این بازدید مسعود پزشکیان با اشاره به پیشروی بسیار خوب پروژه آزادراه ، به مهمترین مساله حل شده یعنی تملک اراضی مسیر اشاره کرد و گفت : در مقایسه با سالهای گذشته و طی بازدیدهای مکرری که از این پروژه داشته ایم ، امروز شاهد تغییرات محسوس در مسیر هستیم ، همینطور پل های موجود در مسیر ، پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و امیدواریم با قدرت این فعالیت ادامه داشته باشد .

پزشکیان همچنین با اشاره به پروژه های مهم استان از قبیل اتوبان تبریز - بازرگان و قطار میانه - تبریز ، پیشرفت عملیات اجرایی آزادراه تبریز - اندیشه - سهند را بسیار خوب ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از فعالیتهای شبانه روزی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند و مشارکت کننده پروژه ، خاطرنشان کرد : تحقق برنامه های کلان عمرانی نیازمند عزم جدی مسئولان است و ما نیز در حد توان خود در کنار شما خواهیم بود.

پورمهدی مشاور استاندار نیز در این بازدیدضمن ابراز خرسندی از پیشرفت بسیار خوب پروژه و با اشاره به تجهیزات ، ماشین آلات و عوامل انسانی فعال در این پروژه از بابت  نهایی شدن تملک اراضی مسیر که از مهمترین موانع پیشرفت پروژه به حساب می آمد ، از دکتر مصطفوی مدیر عامل شرکت عمران تقدیر و تشکر نمود .

پور مهدی همچنین ضمن تقدیر از مشارکت کننده پروژه بابت تعهد کاری ، آزادراه تبریز - اندیشه - سهند را جزو بزرگترین پروژه های مهم و حیاتی قلمداد کرد و ادامه داد : دولت و بخش خصوصی مصمم هستند این پروژه با مشارکت هم در مدت زمان پیش بینی شده پایان یابد .

عباس مصطفوی ربیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند نیز در این بازدید ضمن تشکر از دکتر پزشکیان ، مهندس پور مهدی ، مهندس برزگر ، مهندس طاهرخانی معاون وزیر ، شهردار و شورای شهر جدید سهند از تلاش های چهارماهه کارکنان شرکت عمران برای رفع موانع مادی و حقوقی تقدیر نمود و خاطر نشان ساخت : شرکت با تامین منابع مالی ، رفع موانع ، تملک اراضی مسیر و ... تمام عوامل خود را برای به انجام رساندن پروژه بسیج کرده است.

مصطفوی همینطور ضمن تشکر  از شریک و.سرمایه گذار پروژه به خاطر قول مساعد برای افزایش تجهیزات و ماشین آلات عمرانی ، خاطرنشان ساخت : با تلاش شبانه روزی شرکت عمران و بخش خصوصی و با برنامه زمانبندی دقیق و پیگیری مستمر به امید خدا تا پایان سال پروژه زیر بار ترافیکی می رود و در شهریور سال آینده به طور کامل افتتاح می شود.

در این بازدید برزگر شریک شرکت عمران در پروژه آزاد راه نیز با اشاره به ۱۸ ماهه بودن مدت پیمان و پایان کامل پروژه تا شهریور ۹۸ اشاره کرد و گفت : پروژه با حمایت های دلسوزانه و مجدانه مسئولان ذیربط پیش میرود و انتظار میرود تا پایان سال پروژه زیر بار ترافیکی برود .

برزگر مشارکت کننده پروژه همچنین از نمایندگان مجلس و دولت از بابت پیگیری های مجدانه  تقدیر و تشکر کرد.

همچنین  حجت الاسلام شکری رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهر جدید سهند نیز به تاثیر روانی پروژه اشاره کرد و گفت : در طی این ۴ ماه با حضور دکتر مصطفوی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید سهند به اندازه ۲۰ سال در شهر جدید سهند کار تخصصی صورت گرفته است.

حجت الاسلام شکری همچنین با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در شهر جدید سهند و در راس آن آرامش روانی شهروندان و ساکنین شهر ، از زحمات عوامل شرکت عمران و سرمایه گذار مشارکتی پروژه تقدیر و تشکر کرد.

در خاتمه بازدیدکنندگان از بوستان 10 هکتاری سهند بازدید بعمل آوردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز