برای اولین بار صورت می گیرد:

اختصاص ردیف اعتباری ملی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین تبریز در بودجه ۹۸

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۳:۰۳:۲۲
کد خبر: ۷۷۴۰۸۳
اختصاص ردیف اعتباری ملی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌نشین تبریز در بودجه ۹۸
شهردار تبریز از اختصاص ردیف اعتباری ملی در بودجه سال آینده دولت به منظور ساماندهی و احیای مناطق حاشیه نشین و بافت فرسوده در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر گفت: این برای نخستین بار است که ردیف بودجه ملی برای ساماندهی حاشیه نشینی و بافت فرسوده کلانشهر تبریز اختصاص می یابد.

وی اظهار کرد: دولت سالانه ردیف اعتباری ویژه ای در جهت احیای بافت فرسوده و حاشیه نشین، به برخی از کلانشهرها همچون اصفهان و مشهد اختصاص می دهد که متأسفانه نام کلانشهر تبریز در اختصاص این ردیف اعتباری مغفول مانده بود.

شهین باهر افزود: با توجه به اینکه بعد از تهران، کلانشهر تبریز بیشترین بافت فرسوده و حاشیه نشین کشور را در خود جای داده است، پس از چند ماه تلاش مستمر، برای نخستین بار این ردیف اعتباری ملی برای این کلانشهر تخصیص یافت.

شهردار تبریز در عین حال تاکید کرد: اختصاص ردیف خاص و تخصیص کمک های مالی برای احیای بافت فرسوده و حاشیه نشین کلانشهر تبریز با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان محقق شده است.

به گفته وی، دستور اختصاص این ردیف اعتباری توسط محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری ایران صادر و این بودجه از سال آینده برای کلانشهر تبریز تخصیص خواهد یافت.

شهین باهر همچنین در ادامه افزود: امیدواریم با اختصاص ردیف اعتباری ویژه برای کلانشهر تبریز در تقسیم بندی بودجه کشور بافت فرسوده و حاشیه نشین این کلانشهر در سال های آینده ساماندهی و احیا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز