استاندار آذربایجان شرقی:

توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم/ شعارم وحدت، همدلی و همکاری است

۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۰:۰۲
کد خبر: ۷۸۳۳۴۴
توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم/ شعارم وحدت، همدلی و همکاری است
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه یک فرد توسعه‌گرا و تحول‌خواه هستم، تاکید کرد: شعارم وحدت، همدلی و همکاری است و با این رویکرد به سمت توسعه استان حرکت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در آئین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان شرقی، گفت: از حسن ظن ریاست جمهوری و وزارت کشور در انتخاب اینجانب به عنوان استاندار آذربایجان شرقی قدردانی کرده و منت‌دار کسانی هستم که در این راه به من دلگرمی‌ دادند.

وی در پاسخ به این که چرا این مسئولیت را پذیرفت، اظهار داشت: در طول ۳۰ سالی که در دانشگاه خدمت کرده‌ام، ۲۰ سال در امور اجرائی بوده‌ام و با دردها آشنا هستم و باید قدر کسانی را که دردها را بیان می‌کنند، دانست.

وی ادامه داد: کسانی که این استان را خوب می‌شناسند به من گفتند آستین‌هایت را بالا بزن، ما هم هستیم، اگر تصمیم گرفتم که این مسئولیت را قبول کنم، با تمام توان و با برنامه آمده‌ام.

پورمحمدی با بیان اینکه برای توسعه، تغییر نگرش ضروری است، افزود: اگر با عزم ملی و همه در کنار هم بگوییم که "ما می‌توانیم" ‌موفق می‌شویم.

وی تأکید کرد: دولت اعتدال یعنی همه دست به دست هم دهیم و به مدد دانش و علم، مشکلات را حل کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه شبکه‌ای از نخبگان را برای پیشبرد مسائل توسعه‌ای استان راه‌اندازی می‌کنم، افزود: طبق تأکیدات امام جمعه محترم تبریز، ‌رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم باید مد نظر قرار گیرد و اگر فقط به مردم احترام بگذاریم، کافی است.

وی همچنین از تلاش‌ها و خدمات دکتر مجید خدابخش در مدت 14 ماه تصدی مسئولیت استانداری آذربایجان شرقی قدردانی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز