معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

 پروژه جی نف تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک  را سرعت می‌بخشد

۱۳۹۷/۱۰/۱۷ - ۱۳:۲۹:۰۰
کد خبر: ۷۹۷۱۵۷
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیگیری روند اجرای پروژه جی نف (آدرس استاندارد مکان محور) در سطح استان گفت: پروژه جی نف از مقوله‌های اصلی در تحقق برنامه‌های دولت الکترونیک است و باعث سرعت بخشی این موضوع می‌شود. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه تخصصی که با موضوع جی نف برگزار شد اظهار کرد:  این پروژه نه‌تنها در بحث‌های دولت الکترونیک بلکه در بحث‌های کلان اقتصادی نیز کاربرد عمده‌ای دارد به‌طوری‌که در موضوعات تجارت الکترونیک این مهم می‌تواند در خدمت کارآفرینان و فعالان این عرصه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اهتمام مدیران ارشد استان برای تبدیل شهر تبریز به شهر هوشمند گفت: خوشبختانه در این راستا قدم‌های قابل‌توجهی از سوی شهرداری تبریز برداشته‌شده است و این پروژه نیز می‌تواند کمک‌حال مدیران شهری باشد. وی ایجاد بسترهای موردنیاز برای فعالیت استارتاپ ها و کسب‌وکارهای نوظهور در شهر تبریز را نیازمند توجه به  زیرساخت‌های اطلاعاتی دانست و گفت: بهبود فضای کسب‌وکار از برنامه‌های کلان استانی است و ما برای جذب کارآفرینان  و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان نیازمند داشتن شهری پیشرو در بحث زیرساخت‌های اطلاعاتی هستیم و نتیجه این قبیل پروژه در این مباحث می‌تواند حائز اهمیت باشد.

وی ادامه داد: هرچقدر فضاهای تخصصی بیشتر و درست‌تر مدیریت شود در این صورت کسب‌وکارهای سطح بالاتر در این شهر شکل خواهد گرفت و ایجاد این قبیل بسترها در جذب قشر تحصیل‌کرده تأثیر بسزایی خواهد داشت.

جهانگیری، افزایش کارایی و داده‌های قابل‌اطمینان را از مزایای اجرای پروژه جی نف عنوان کرد و افزود: این طرح اعمال مدیریت در بخش‌های خدمات رسان را نیز آسان می‌کند.

خبرنگار: بردباری  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز